AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Hvor vanlig er det egentlig å ikke suge mannen/kjæresten sin? Gjør du det? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: d618e...765
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Ganske uvanlig. Kvinner får sin glede ut av å se mannen nyte. Anonymkode: 04904...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjør det ikke, og han gir heller ikke oral sex så vi er like der. Grunnen er så enkel at vi ikke har lyst til å presse oss selv eller hverandre til å gjøre ting som ikke tenner oss. Anonymkode: ffe10...6bc 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjør det på min nåværende kjæreste, men gjorde det ikke på forrige. Fordi han ikke ville Anonymkode: 7b342...c12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Har aldri vært sammen med noen som ikke gjør det..Tror det hadde vært en deal breaker for meg. Anonymkode: f635e...94a 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er det egentlig å ikke suge mannen/kjæresten sin? Gjør du det? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: d618e...765 Høyst uvanelig. Hadde dumpet deg i datingfasen om jeg fant ut du ikke sugde. Oralsex er drittdigg Anonymkode: ec737...e15 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg suger og svelger, og liker å gjøre det. Anonymkode: 86c51...793 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjør det ikke. Jeg synes det er ubehagelig. Jeg liker ikke å ha noe i ansiktet generelt, synes det er helt forferdelig. Jeg bruker alle mine sanser når jeg suger... Og jeg synes bare det er forferdelig. Smak, lukt, syn, hørsel, føle... Det blir for mye for meg. Fordi alt blir for mye, synes jeg det smaker vondt. Lukter vondt. Ser fælt ut. Høres fælt. Føles fælt. Det hele er nok en mental greie, da jeg har vært slik med alle mine partnere. Jeg hater smak av forsats og sæd også, så det bidrar heller ikke. Sugde endel før, da det var noe han ville, men til slutt klarte jeg det bare ikke mer. Følte meg pressa, og jeg likte det bare dårligere og dårligere. Begynte å grue meg til å ha sex. Så da måtte jeg sette ned foten for meg selv. Jeg mista mer og mer sexlyst og sexglede, på grunn av sugingen jeg fant verre og verre. Så jeg fortalte min mann at jeg valgte å ikke gjøre det mer. Skulle jeg en dag finne på å gjøre det likevel, måtte han ta det som et pluss og ikke at jeg var over aversjonen. Jeg har gjort det èn gang på fire måneder. Det blir lenge til neste gang, kjenner jeg. Hjelper med litt vin innabords, men altså... Det er ikke noe jeg har valgt å ikke like. Kanskje kommer det av traumer fra barndommen da jeg fikk "trøkket" en penis i trynet, i alle mine ansikts-åpninger... Anonymkode: abbd3...852 6
Gjest GiftMann38 Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjorde det slutt med en dame i min spede ungdom på grunn av dette. Det er en deal breaker.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjør det sjeldent og skulle så gjerne ha gjort det oftere, men jeg har en kjeve som ikke er god og jeg klarer ikke gape særlig høyt, så kjeven går i krampe og så går den ut av ledd etter ca 1 min. Min kjære har stor forståelse da det er ekstremt smertefullt for meg, men jeg presser meg likevel innimellom fordi jeg vet han er så glad i det. Anonymkode: 91a3b...ecd 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gjør det sjeldent med mannen min. Han gir ikke oralsex så da blir givergleden min redusert når det går en vei. Anonymkode: 3431b...d88 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det ikke. Jeg synes det er ubehagelig. Jeg liker ikke å ha noe i ansiktet generelt, synes det er helt forferdelig. Jeg bruker alle mine sanser når jeg suger... Og jeg synes bare det er forferdelig. Smak, lukt, syn, hørsel, føle... Det blir for mye for meg. Fordi alt blir for mye, synes jeg det smaker vondt. Lukter vondt. Ser fælt ut. Høres fælt. Føles fælt. Det hele er nok en mental greie, da jeg har vært slik med alle mine partnere. Jeg hater smak av forsats og sæd også, så det bidrar heller ikke. Sugde endel før, da det var noe han ville, men til slutt klarte jeg det bare ikke mer. Følte meg pressa, og jeg likte det bare dårligere og dårligere. Begynte å grue meg til å ha sex. Så da måtte jeg sette ned foten for meg selv. Jeg mista mer og mer sexlyst og sexglede, på grunn av sugingen jeg fant verre og verre. Så jeg fortalte min mann at jeg valgte å ikke gjøre det mer. Skulle jeg en dag finne på å gjøre det likevel, måtte han ta det som et pluss og ikke at jeg var over aversjonen. Jeg har gjort det èn gang på fire måneder. Det blir lenge til neste gang, kjenner jeg. Hjelper med litt vin innabords, men altså... Det er ikke noe jeg har valgt å ikke like. Kanskje kommer det av traumer fra barndommen da jeg fikk "trøkket" en penis i trynet, i alle mine ansikts-åpninger... Anonymkode: abbd3...852 Helt innafor å ikke gjøre noe man syntes er så fælt. Ja mye mulig dette kommer av traumer samt at du har blitt presset til det tidligere. Anonymkode: 3431b...d88
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 Kona mi gjennom 20 år har aldri sugd meg Anonymkode: eebc2...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kona mi gjennom 20 år har aldri sugd meg Anonymkode: eebc2...5b2 Dump henne Anonymkode: ec737...e15 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #15 Skrevet 2. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kona mi gjennom 20 år har aldri sugd meg Anonymkode: eebc2...5b2 At du gidder.... Anonymkode: cc62e...ce4 9
petterm Skrevet 2. oktober 2017 #16 Skrevet 2. oktober 2017 De som svarer på dette forumet er nok over snittet interessert i sex. Jeg tror ikke de er representative for folk flest. TS: Gjør det som føles riktig /godt for deg, ikke det som flertallet her inne sier er "normalt". Hvis kjæresten din ikke aksepterer dine grenser så er han ikke noe å samle på. 14
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kona mi gjennom 20 år har aldri sugd meg Anonymkode: eebc2...5b2 Da er det faktisk ok å være utro... Anonymkode: cc62e...ce4 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #18 Skrevet 2. oktober 2017 7 minutter siden, petterm skrev: De som svarer på dette forumet er nok over snittet interessert i sex. Jeg tror ikke de er representative for folk flest. TS: Gjør det som føles riktig /godt for deg, ikke det som flertallet her inne sier er "normalt". Hvis kjæresten din ikke aksepterer dine grenser så er han ikke noe å samle på. Jeg både suger og svelger. Ble bare så overrasket da min nye kjæreste ble så glad for dette, fordi hans forrige kjæreste ikke hadde gjort det. Anonymkode: d618e...765 1
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2017 #19 Skrevet 2. oktober 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske uvanlig. Kvinner får sin glede ut av å se mannen nyte. Anonymkode: 04904...8ce NOEN kvinner får sin glede av det ja.. Mens andre kvinner får sin glede av å nyte selv.. Det finnes kvinner som ikke suger, det finnes grunner til dette.. vi har alle våre preferanser, og selv syns jeg at grenser folk setter for seg selv, skal respekteres. 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er det egentlig å ikke suge mannen/kjæresten sin? Gjør du det? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: d618e...765 Jeg tror ikke det er så uvanlig som folk vil ha det til, problemet er at mange jenter suger, fordi de tror de MÅ! ellers blir de dumpet. Noe som er trist, for ingen burde tvinges til å gjøre noe de egentlig ikke vil. Selv suger jeg med glede, men det er fordi jeg faktisk LIKER å suge, det gjør meg kåt. 5
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2017 #20 Skrevet 2. oktober 2017 10 minutter siden, petterm skrev: De som svarer på dette forumet er nok over snittet interessert i sex. Jeg tror ikke de er representative for folk flest. TS: Gjør det som føles riktig /godt for deg, ikke det som flertallet her inne sier er "normalt". Hvis kjæresten din ikke aksepterer dine grenser så er han ikke noe å samle på. takk! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå