AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Mann drepte to kvinner mens han ropte Allahu Akbar. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/knivangrep-paa-togstasjonen-i-marseille-to-drept/a/24153613/ Tragisk utvikling. Anonymkode: 32658...fb0 1
jabx Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Permanent bevæpnede soldater klarte heldigvis å stoppe terroristen før flere ble drept.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 På 1.10.2017 den 23.41, AnonymBruker skrev: Mann drepte to kvinner mens han ropte Allahu Akbar. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/knivangrep-paa-togstasjonen-i-marseille-to-drept/a/24153613/ Tragisk utvikling. Frankrikes innenriksminister Gérard Collomb understreker at myndighetene ennå ikke kan slå fast at det dreier seg om en terrorhandling Er ofte lurt å lese hva man referer til, selv for høyreekstreme Anonymkode: 0e68e...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frankrikes innenriksminister Gérard Collomb understreker at myndighetene ennå ikke kan slå fast at det dreier seg om en terrorhandling Er ofte lurt å lese hva man referer til, selv for høyreekstreme Anonymkode: 0e68e...bfd Øh? Det etterforskes som et terrorangrep, og IS har til og med tatt på seg skylden for angrepet. Ser ingen grunn til hvorfor man skal vri det unna til at det ikke var noe terrorangrep når det mest sannsynlig var det? Anonymkode: 09c0a...64e 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Kuttet strupen på to kvinner mens han ropte på Allah. Neida, ikke terror... Anonymkode: 6053e...8bd
ops2 Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Øh? Det etterforskes som et terrorangrep, og IS har til og med tatt på seg skylden for angrepet. Ser ingen grunn til hvorfor man skal vri det unna til at det ikke var noe terrorangrep når det mest sannsynlig var det? Anonymkode: 09c0a...64e Det kalles å selektivt velge ut en del av artikkelen. Ved å unngå å ta med setningen foran: Quote Påtalemyndigheten i Paris skriver i en uttalelse at etterforskningen omfatter «drap med kobling til en terrororganisasjon», i tillegg til drapsforsøk mot en offentlig tjenestemann.
Ak90 Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh? Det etterforskes som et terrorangrep, og IS har til og med tatt på seg skylden for angrepet. Ser ingen grunn til hvorfor man skal vri det unna til at det ikke var noe terrorangrep når det mest sannsynlig var det? Anonymkode: 09c0a...64e IS tar på seg alt.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, Ak90 skrev: IS tar på seg alt.. Forsåvidt sant, men hvorfor skal man være så var for å kalle noe et terrorangrep når omstendighetene peker mot at det var det det var? Er ikke uten grunn at det faktisk blir etterforsket som et terrorangrep. Anonymkode: 09c0a...64e 2
Ak90 Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tror ikke det var det.. men det får vi snart vite..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Ak90 skrev: Jeg tror ikke det var det.. men det får vi snart vite.. Hvorfor tror du ikke det? Hva tror du at det var? Anonymkode: 09c0a...64e
Ak90 Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) En enkelt persons som klikket/er syk i hode. Endret 5. oktober 2017 av Ak90
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #12 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Ak90 skrev: En enkelt persons som klikket/er syk i hode. Vil si terrorister flest er syke i hodet jeg da, men. Anonymkode: 09c0a...64e
Ak90 Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil si terrorister flest er syke i hodet jeg da, men. Anonymkode: 09c0a...64e Enig, men de har en «organisasjon» som påvirker og trekker i tråder i bakgrunn.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Ak90 skrev: Enig, men de har en «organisasjon» som påvirker og trekker i tråder i bakgrunn. Ikke nødvendigvis. Det finnes jo nok av de som bare har gjort det i IS' navn, uten å egentlig ha direkte forbindelser til organisasjonen. Anonymkode: 09c0a...64e 1
Gjest Axl Rose Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 Ikke godt å si om det er terror eller ikke. En syk faen er det i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Øh? Det etterforskes som et terrorangrep, og IS har til og med tatt på seg skylden for angrepet. Ser ingen grunn til hvorfor man skal vri det unna til at det ikke var noe terrorangrep når det mest sannsynlig var det? Anonymkode: 09c0a...64e IS tar på seg ansvar for alt mulig de ikke har noe med, men du mener sikkert de er mer troverdige en franske myndigheter du? Anonymkode: 0e68e...bfd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: IS tar på seg ansvar for alt mulig de ikke har noe med, men du mener sikkert de er mer troverdige en franske myndigheter du? Anonymkode: 0e68e...bfd Helt unødvendig å være spydig, men hadde du lest emnet skikkelig hadde du fått med deg at jeg er fullstendig klar over det Uansett, det er jo franske myndigheter som etterforsker det, og som jeg sa så etterforsker de det som et terrorangrep, så hvor du har lest at jeg synes IS er mer troverdige forstår ikke jeg ihvertfall. Anonymkode: 09c0a...64e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå