Beachboy Skrevet 2. oktober 2017 #41 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har opplevd det samme som TS - det var en veldig pirrende og fin opplevelse jeg kommer til å huske i mange år. Satt på et ganske tomt morgenfly og ved min side satt en deilig hottie. Litt blikkontakt og forsiktig pjusking i håret utviklet seg til kyssing. Derfra var veien kort til at hennes hånd var innafor buksa mi. Vi tok jakka hennes over fanget, hun runka meg og jeg masserte klitten hennes. Hun sklei nesten ut av flysetet. Smakte godt gjorde hun og. Jeg vet med sikkerhet at minst en flyvertinne catcha hva som skjedde, men hun sa ingen ting, bare smilte lurt hver gang hun passerte:-) tror ikke de på raden bak fikk med seg noe, vi var veldig stille og forsiktige. Men det var en intens opplevelse!
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2017 #42 Skrevet 2. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Og seriøst, mellomlanding for å kaste oss av? Anmeldelse? Fælt så pripne folk her inne er..... Anonymkode: 7ee78...e94 Eller kanskje de bare kan lovene? http://www.side2.no/annonsebilag/er-offentlig-sex-lov/3422799009.html 5
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2017 #43 Skrevet 2. oktober 2017 28 minutter siden, Beachboy skrev: Jeg har opplevd det samme som TS - det var en veldig pirrende og fin opplevelse jeg kommer til å huske i mange år. Satt på et ganske tomt morgenfly og ved min side satt en deilig hottie. Litt blikkontakt og forsiktig pjusking i håret utviklet seg til kyssing. Derfra var veien kort til at hennes hånd var innafor buksa mi. Vi tok jakka hennes over fanget, hun runka meg og jeg masserte klitten hennes. Hun sklei nesten ut av flysetet. Smakte godt gjorde hun og. Jeg vet med sikkerhet at minst en flyvertinne catcha hva som skjedde, men hun sa ingen ting, bare smilte lurt hver gang hun passerte:-) tror ikke de på raden bak fikk med seg noe, vi var veldig stille og forsiktige. Men det var en intens opplevelse! Særlig. Det der høres ut zom en scene fra en eller annen klissete kioskroman. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #44 Skrevet 2. oktober 2017 38 minutter siden, SlemUlv skrev: Eller kanskje de bare kan lovene? http://www.side2.no/annonsebilag/er-offentlig-sex-lov/3422799009.html Hele poenget er jo at ingen ser hva som foregår. Selvsagt er det en helt annen sak om man har sex helt åpenlyst. Anonymkode: 7ee78...e94
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2017 #45 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hele poenget er jo at ingen ser hva som foregår. Selvsagt er det en helt annen sak om man har sex helt åpenlyst. Anonymkode: 7ee78...e94 Tro meg, NOEN fikk det med seg. Man kan tro at ingen vet så mye man vil. 1
Snuppah00 Skrevet 2. oktober 2017 #46 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Beachboy skrev: Jeg har opplevd det samme som TS - det var en veldig pirrende og fin opplevelse jeg kommer til å huske i mange år. Satt på et ganske tomt morgenfly og ved min side satt en deilig hottie. Litt blikkontakt og forsiktig pjusking i håret utviklet seg til kyssing. Derfra var veien kort til at hennes hånd var innafor buksa mi. Vi tok jakka hennes over fanget, hun runka meg og jeg masserte klitten hennes. Hun sklei nesten ut av flysetet. Smakte godt gjorde hun og. Jeg vet med sikkerhet at minst en flyvertinne catcha hva som skjedde, men hun sa ingen ting, bare smilte lurt hver gang hun passerte:-) tror ikke de på raden bak fikk med seg noe, vi var veldig stille og forsiktige. Men det var en intens opplevelse! Yeah right 🙄 2
Snuppah00 Skrevet 2. oktober 2017 #47 Skrevet 2. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ingen oppdaget oss. Det går faktisk an å gjøre dette helt diskret. Jeg runket han veldig rolig, det var ikke veldig mye bevegelse. Og nei, det ble ingen sædlukt, siden han faktisk hadde på seg kondom (som han etterpå gikk på toalettet og kvittet seg med. Men en viss risiko for oppdagelse er det jo, men vi ble altså ikke det denne gang. Blir neppe å gjøre det igjen, siden vi har prøvd det ut én gang nå. Og seriøst, mellomlanding for å kaste oss av? Anmeldelse? Fælt så pripne folk her inne er..... Anonymkode: 7ee78...e94 Hvordan kan du vite ingen fikk det med seg? Noen fikk det med seg. Folk er ikke dumme. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #48 Skrevet 2. oktober 2017 Om dette i det hele tatt er sant: Så jævlig harry og lite respektfullt for de rundt dere. Folk er ikke dumme, de skjønte hva dere holdt på med. Anonymkode: 9e767...b24 8
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2017 #49 Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, LeilaS skrev: Eeew I know!
Gjest Axl Rose Skrevet 2. oktober 2017 #50 Skrevet 2. oktober 2017 Aldri hatt sex i flysete men har blitt runka. Samme i buss.
Måbarefåsiat... Skrevet 2. oktober 2017 #51 Skrevet 2. oktober 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Respektløst for de rundt dere, men er ikke mer grisete enn folk som skifter bleie på ungen sin i setet og legger bleia på det brettet man folder ut.... Anonymkode: 33561...af2 Men det er da heller overhodet ikke greit?! Og nei, sex i flysetet er ikke ok.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. oktober 2017 #52 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har faktisk hatt samleie på fly, og kvalifiserer som medlem i Mile High. I en 747 fra KLM mellom Schiphol og Mexico City var noen toaletter så store at det var praktisk gjennomførbart på et fly med få passasjerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå