AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 1
Drakan Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 .... hadde vært bekymret for sykdommer. Ett fly er ikke akkurat det beste stede å ha sex. Dessuten er det ekkelt at du runket og kanskje hadde et barn bak deg. Ekkelt. Hensynsløse jævler er dere. Egoister. 12
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Tror ikke på dette. Så stille klarer man ikke å være under sex. Anonymkode: d1bca...813 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Vel, hvordan ville du følt det dersom du sett like foran, bak eller ved siden av og oppdaget dette? Hva om du hadde med deg barn eller satt sammen med et familiemedlem? Ville det vært ok for deg? Anonymkode: 0a852...cae 11
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Æsj...utrolig ekkelt! Ville ha krevd å få dere kastet av 😒😐😮😧 Anonymkode: 87733...066 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Grisekåter.Vær snill å vise respekt for folk rundt dere. Må jo kunne holde ut til deres privat rom. Anonymkode: 76404...586
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg ville bli kvalmt og krever utkast av dere .æsj. Anonymkode: 76404...586 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 Respektløst for de rundt dere, men er ikke mer grisete enn folk som skifter bleie på ungen sin i setet og legger bleia på det brettet man folder ut.... Anonymkode: 33561...af2
GudSelv Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 Det kunne vært verre. Personlig synes jeg skrikerunger er mye verre. 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror ikke på dette. Så stille klarer man ikke å være under sex. Anonymkode: d1bca...813 Enig, er det virkelig noen som tror på dette? Anonymkode: 81dd0...4d1 3
Kontormus Skrevet 1. oktober 2017 #17 Skrevet 1. oktober 2017 Hvis dette er tilfelle, vær glad dere slapp å gå av. Og det kan man jo som kjent ikke gjøre i luften (selv om dere hadde fortjent å bli sluppet - med fallskjerm). Alternativet hadde vært mellomlanding - på deres regning. 2
Maleficenta Skrevet 1. oktober 2017 #18 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Eww
Sirah Skrevet 1. oktober 2017 #19 Skrevet 1. oktober 2017 Ærlig talt, eier dere ikke respekt for menneskene rundt dere? Noen ting gjør man bare ikke! Fyttigrisen så ekkelt! 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #20 Skrevet 1. oktober 2017 Helt utrolig at dere faktisk kjøper dette? Har dere aldri vært passasjer i fly? Anonymkode: 81dd0...4d1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå