AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #21 Skrevet 1. oktober 2017 Nei det er ikke ok. Noen fikk det garantert med seg og det er hensynsløst og kvalmt. Bevegelsene går jo fort og intenst så folk skjønner hva som skjer. Dessuten lukter orgasme en viss os også. Anonymkode: dd00b...c83 5
Gjest Mass Skrevet 1. oktober 2017 #22 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, er det virkelig noen som tror på dette? Anonymkode: 81dd0...4d1 Nei, ligner for mye på en annen tråd - bare med en helt annen situasjon. Sikkert noen som kjeder seg en søndagskveld. Ser forøvrig ikke meningen med å både gjøre det som nevnt i hi og dele det etterpå. Endret 1. oktober 2017 av Mass
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #23 Skrevet 1. oktober 2017 6 minutes ago, Mass said: Nei, ligner for mye på en annen tråd - bare med en helt annen situasjon. Sikkert noen som kjeder seg en søndagskveld. Ser forøvrig ikke meningen med å både gjøre det som nevnt i hi og dele det etterpå. Det er klin umulig å gjøre dette UTEN å bli oppdaga Og da er det rett i kattosjen Anonymkode: 81dd0...4d1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #24 Skrevet 2. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Sex ansikt faktisk. Anonymkode: ff076...8c1 1
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2017 #25 Skrevet 2. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Respektløst for de rundt dere, men er ikke mer grisete enn folk som skifter bleie på ungen sin i setet og legger bleia på det brettet man folder ut.... Anonymkode: 33561...af2 Folk gjør vel ikke det?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #26 Skrevet 2. oktober 2017 Noen jeg kjenner, gjorde dette på en buss.. De trodde også at ingen oppdaget dem, helt til "bestemor" bak dem kom med "dere kunne fint ventet til dere kom hjem".. Dette skjer ikke uten at folk legger merke til det. Anonymkode: c9c8b...3bf 9
Sirah Skrevet 2. oktober 2017 #28 Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, Forundret.. skrev: Folk gjør vel ikke det? Jo det gjør de vist. Var en tråd om det her for en stund tilbake 🙄
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #29 Skrevet 2. oktober 2017 Dette er sikkert bare tull Men hvis det faktisk er sant, så er la nok folk merke til det. Hvis du fikk orgasme, så klarer du ikke å sitte i ro og pusten blir tyngre. De ved siden av så nok at det bevegde seg unner teppet. Er dere virkelig helt nymfomane at dere ikke klarer å vente? Neste gang håper jeg noen sladrer på dere. Hadde jeg lett gjort. Anonymkode: 6844a...162
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2017 #30 Skrevet 2. oktober 2017 8 minutter siden, Sirah skrev: Jo det gjør de vist. Var en tråd om det her for en stund tilbake 🙄 Fysj, så drøyt.
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2017 #31 Skrevet 2. oktober 2017 Håper dere blir oppdaget neste gang og får en ordentlig og høyrøstet skyllebøtte, slik at alle passasjerene får høre hva dere har bedrevet. Dere må da for pokker klare å styre dere
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #32 Skrevet 2. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er sikkert bare tull Men hvis det faktisk er sant, så er la nok folk merke til det. Hvis du fikk orgasme, så klarer du ikke å sitte i ro og pusten blir tyngre. De ved siden av så nok at det bevegde seg unner teppet. Er dere virkelig helt nymfomane at dere ikke klarer å vente? Neste gang håper jeg noen sladrer på dere. Hadde jeg lett gjort. Anonymkode: 6844a...162 Jeg er ikke ts, men jeg klarer helt fint å sitte i ro og puste normalt om jeg føler for det når jeg får orgasme Anonymkode: 78b63...17b 3
Sirah Skrevet 2. oktober 2017 #33 Skrevet 2. oktober 2017 9 minutter siden, Forundret.. skrev: Fysj, så drøyt. Helt enig.....
LeilaS Skrevet 2. oktober 2017 #34 Skrevet 2. oktober 2017 Noen har virkelig problemer og klarer ikke å styre seg. Skjønner ikke at det er mulig. Må knulle til en hver tid Tro meg, de fikk det nok med seg. Folk er ikke dumme. Bare synd ingen sa ifra og klaget på dere. 2
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2017 #35 Skrevet 2. oktober 2017 3 timer siden, LeilaS skrev: Noen har virkelig problemer og klarer ikke å styre seg. Skjønner ikke at det er mulig. Må knulle til en hver tid Tro meg, de fikk det nok med seg. Folk er ikke dumme. Bare synd ingen sa ifra og klaget på dere. For alt de vet så satt kanskje gamlingen bak dem og runka til dem... 1
LeilaS Skrevet 2. oktober 2017 #36 Skrevet 2. oktober 2017 9 minutter siden, Forundret.. skrev: For alt de vet så satt kanskje gamlingen bak dem og runka til dem... Eeew
Gjest Sonic Skrevet 2. oktober 2017 #37 Skrevet 2. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Nei, og du er nok enig selv siden du spør 2 ganger etter bekreftelse
Cuntzilla Skrevet 2. oktober 2017 #38 Skrevet 2. oktober 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex i flysetet? Jeg og kjæresten hadde det. Vi ba først om et pledd under påskudd av at jeg var kald. Deretter fingret han meg til orgasme, så runket jeg han etterpå. Alt skjedde selvsagt under pleddet. Han hadde tatt kondom på slik at det ikke skulle bli sædgris. Og ingen av oss laget lyder. Jeg bare gjemte ansiktet mitt når det gikk for meg slik at ikke noen skulle se at jeg hadde "sex-ansikt" Er dette ok å gjøre? Tror ikke noen fikk det med seg. Det var kveldsfly, og ganske mørkt i kabinen. Anonymkode: 7ee78...e94 Ja, for det er det at folk kan se et "sex-ansikt" som er avslørende, ikke tung pust, ristende sete, bevegelser under teppet og den umiskjennelige lyden av fapfapfapfapfapfap Jeg synes ikke det er OK, gjør det på flytoalettet som normale medlemmer av mile high club. Og vent til dere er på et overnight fly med flere toaletter. Og du - han bak dere fikk det med seg altså.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #40 Skrevet 2. oktober 2017 TS her. Ingen oppdaget oss. Det går faktisk an å gjøre dette helt diskret. Jeg runket han veldig rolig, det var ikke veldig mye bevegelse. Og nei, det ble ingen sædlukt, siden han faktisk hadde på seg kondom (som han etterpå gikk på toalettet og kvittet seg med. Men en viss risiko for oppdagelse er det jo, men vi ble altså ikke det denne gang. Blir neppe å gjøre det igjen, siden vi har prøvd det ut én gang nå. Og seriøst, mellomlanding for å kaste oss av? Anmeldelse? Fælt så pripne folk her inne er..... Anonymkode: 7ee78...e94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå