Gå til innhold

Pendle Hønefoss Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hello, har lyst å flytte til Hønefoss men har jobb i Oslo.

noen av dere som har erfaring med pensling fra hønefoss til Oslo? Og har noen av dere peiling på hvilken områder (i Oslo) som er nærmest Hønefoss? Jeg er barnehagelærer og arbeidsmarkedet er bra i Oslo, men vanskeligere i Hønefoss. Så kunne tenkt meg en jobb nærmere Hønefoss. Men er forberedt på å måtte pendle. Tusen takk for innspill. PS jeg har ikke bil så blir buss. 

Anonymkode: 2dd21...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, jabx skrev:

Hvilke områder som er nærmest Hønefoss? Kan du ikke bare se på et kart da?

Joda. Men så var spørsmålet og om noen hadde erfaring med pendlingen. 

Anonymkode: 2dd21...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig greit å pendle, går direktebusser hver dag, 1 gang i timen 

Anonymkode: dacb8...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig greit å pendle, går direktebusser hver dag, 1 gang i timen 

Anonymkode: dacb8...434

Så bra. Tusen takk for svar. Trives i Oslo og, men savner Hønefoss. Var på ferie der hver sommer fra jeg var liten av. I tillegg er det mye billigere og leie der. Jeg ønsker og bo alene og gjerne litt fint. Oslo er skam dyrt. Går bussen fra sentrum? Tenker jeg nesten må bo litt nærme der bussen går fra (tar fort mye ekstra tid om jeg må bytte buss flere ganger) noen som har erfaring med hvor i Hønefoss det er lurt og bo?

Anonymkode: 2dd21...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en pendler på jobben. H*n sliter allerede med ryggplager etter noen mnd. pendling på denne bussruten.

Anonymkode: 3fef8...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse