Gå til innhold

Å date noen som bor langt unna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en gutt i litt over en måned nå, men flytter snart til en annen by hvor jeg bli boende fram til neste sommer. Jeg liker han veldig godt og vi har det veldig fint sammen, men jeg vet ikke helt om det kommer til å funke å date hverandre over avstand. Jeg har ikke pratet med han enda om hva han tenker videre, men er det noen som har noen erfaringer med det å date noen over avstand? Med tanke på avstand er det ca en time med fly mellom der vi bor. 

Anonymkode: 79f1e...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dater en i utlandet, det tar minst 6 timer for oss hver vei med fly + flybusser. 

Anonymkode: 55732...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet min nåværende kjæreste i 5 måneder over avstand mens han bodde i Tromsø og jeg i Stavanger. Det var ikke lett, vi var begge studenter og så hverandre ca en gang i måneden. Vi pratet mye på telefon og chat, men når vi møttes ble jo det mer intenst følte jeg og det kom veldig mange følelser på en gang, så kom usikkerheten om jeg skulle holde ut mellom møtene.

Men prat med han om hva han tenker om dere videre, det er så absolutt mulig å gjøre det, selv om det ikke alltid er like lett :)

Anonymkode: 8f129...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...