AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Smertene flytter seg litt og kommer mest i ro. Legen har ikke funnet årsak. sjekket elektrolytter og rtg Jeg tar magnesiumtilskudd, men hjelper ikke. Trykkøm et punkt på hofta, korsrygg, bak kne og nede på innsiden av fotroten. Tips som hjelpet, evt årsak? Anonymkode: 0e511...b1d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Dette var for diffust til å kunne hjelpe. Jeg har flere «feil» på mine føtter og kan derfor en del om smertefulle føtter, men dette skjønte jeg ingen ting av. Du må være litt mer spesifikk. Anonymkode: 0b25a...f80
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Ta deg en tur til kiropraktor og hør om de har noen forslag. Anonymkode: 6a2fb...646
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Det verker på fremside av legg, bakside av kne - altså i bøyen, og nederst ved fot. Har scoliose og halux valgus pluss hard hud under hælene. Sammenheng? Anonymkode: 0e511...b1d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Altså: Du har vært til lege og han/hun har tatt et par enkle blodprøver. Da er neste steg mr, CT, fysio, kiropraktor og/eller fotterapeut. Flere av desse kan du gå til parallelt. Bare å sette i gang. Anonymkode: f4ec5...88e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 CT er også tatt. Glemte å nevne at dette oppstod etter en lang tur på dårlige sko... altfor hard såle. Smertene flytter på seg. og kan bli borte noen dager. Jeg har en tendens til å sitte med ene foten bøyd... Anonymkode: 0e511...b1d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg var til naprapat og de sa jeg hadde veldig spent muskulatur, spesielt i baken. Anonymkode: 0e511...b1d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 Vondt foran på leggen pleier ofte å være senehinnebetennelse. Det kommer ofte av at man har gått eller løpt på hardt underlag. Det går over av seg selv, om man er forsiktig med anstrengelse, og helst går i gode sko på mykt underlag. Anonymkode: 5a3c1...d92
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Smertene flytter seg litt og kommer mest i ro. Legen har ikke funnet årsak. sjekket elektrolytter og rtg Jeg tar magnesiumtilskudd, men hjelper ikke. Trykkøm et punkt på hofta, korsrygg, bak kne og nede på innsiden av fotroten. Tips som hjelpet, evt årsak? Anonymkode: 0e511...b1d En begynnende MS? Anonymkode: 824d9...393
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 Røntgenlegen så jeg har lett scoliose og sa d ik var rart jeg hadde vondt. Tro o. skjevheten presser på en nerve. Jeg får isjiaslignende vondt på utside av lår når jeg sitter lenge på harde stoler. Anonymkode: 0e511...b1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå