Gå til innhold

Å onanere gir meg ingenting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som aldri onanerer? Har selvfølgelig prøvd, men det gir meg ingenting så da ser jeg ikke poenget.

Anonymkode: fcd69...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du jo bare la være? For meg gir det en god nytelse.

Anonymkode: e7108...a47

• Liker 1
Skrevet

Det var en lang periode for noen år siden hvor jeg ikke hadde sex med noen, og da onanerte jeg masse. Nå har jeg hatt sex både utenom og i forhold i 5 år, og da har jeg onanert mindre. Nå er jeg singel igjen, men onanerer bare av og til, for sex er jo mye bedre. Ihvertfall når det er god sex. Kjenner jeg ble ganske lei av å onanere i de årene jeg ikke hadde sex med noen, så kommer nok aldri til å onanere så mye igjen. Vil heller finne en ny kjæreste, og eventuelt en elsker mens jeg venter på the one.

Anonymkode: c3e73...cb5

Skrevet

Da er det vel bare å la Være og onanere 

Anonymkode: cc144...c7d

Skrevet

Kanskje du kkke er noe flink til det?

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jeg kan lett få meg selv til å komme og alt det der, men onanering er ingenting i forhold til  (god) sex! 

Anonymkode: 292d7...284

Skrevet

Man onanerer fordi man er kåt; ikke for å bli kåt (noen ganger gjør man det og).

Du er sikkert ikke kåt nok og vil da ikke få noe utav det.

Skrevet
2 timer siden, visp skrev:

Man onanerer fordi man er kåt; ikke for å bli kåt (noen ganger gjør man det og).

Du er sikkert ikke kåt nok og vil da ikke få noe utav det.

Det er sant !  jeg forsto heller ikke vitsen med klitoris fordi den ikke virket...men så leste jeg at man må være kåt for å ha glede av den. Så testet det ut og da virket klitorisen og ble følsom.  viste ikke at det var sånn det funket. Og jeg er godt voksen...

Anonymkode: 7eef6...6a4

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som aldri onanerer? Har selvfølgelig prøvd, men det gir meg ingenting så da ser jeg ikke poenget.

Anonymkode: fcd69...f63

Faen å kjipt for deg...

Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Faen å kjipt for deg...

Det var nok et hjelpsomt svar.

Anonymkode: 32991...ec1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok et hjelpsomt svar.

Anonymkode: 32991...ec1

Vedkommende spurte ikke om hjelp...

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant !  jeg forsto heller ikke vitsen med klitoris fordi den ikke virket...men så leste jeg at man må være kåt for å ha glede av den. Så testet det ut og da virket klitorisen og ble følsom.  viste ikke at det var sånn det funket. Og jeg er godt voksen...

Veldig kjedelig å få en som ikke virker. Da ville jeg ha reklamert!

• Liker 1
Skrevet

Da er det bare å la vær. Det gjør jeg. 

Gjest Walkingdead
Skrevet

Finner du glede i andre ting, så er det bare å drite i det.

Skrevet
5 timer siden, visp skrev:

Veldig kjedelig å få en som ikke virker. Da ville jeg ha reklamert!

Ja, hadde jeg bare hatt adressen til den som satte meg sammen så skulle denne fått så hatten passer !  Hvorfor kan ikke sånne tullinger sende med bruks anvisningen så man slipper å være så uvitende ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...