Gå til innhold

Vanskelig å finne noen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært singel en stund, og holder aktivt på med nettdating. Jeg er kvinne på 39 år. Men problemet er at jeg er kraftig allergisk mot pelsdyr, og her jeg bor, virker det ut som flertallet har hund eller katt. Så har jeg 2 barn, og er dermed ikke flyttbar på ca 9 år. Og mange menn har jo barn, og hvor de har barna 50% eller mer, så de er heller ikke flyttbare. Ellers har de ikke barn, og ønsker seg barn. Og jeg vil virkelig ikke ha flere barn.

Så føler jo at dette er nesten helt håpløst. Jeg burde da finne helgepappaen som bor i nærheten, og som ikke har pelsdyr.

Anonymkode: 01653...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kompis som er allergisk mot pelsdyr, men han er 22, kanskje litt for ungt for deg.

hilsen kvinne på 21

Anonymkode: bc11e...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor du bor, er det ute på landet? Bor selv i en liten by, er på din alder, og har da ingen problemer med å finne menn uten pelsdyr i nærheten her. Har faktisk datet to som selv var allergisk. Selv om utvalget ikke er voldsomt stort av menn generelt selvfølgelig etter å ha luket bort en del annet (alle som røyker eller snuser feks.). Har mer utfordring med det at begge har barn og å klare å finne tid sammen.;) Men man får til det også når bare begge går inn for det. Du må bare ikke gi opp. Du trenger bare den ene rette, plutselig så dukker han opp.

Anonymkode: 6f20c...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her og allergisk mot hund(visse typer går greit)*, for meg virker det som om alle single kvinner har hund 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...