AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Hvis kvinner har sterkere følelser på orgasmene, hvordan i heiteste granskauen kan de bli tatt på klitten osv da? Når jeg har orgasme kan ingen ting være nært pesishodet da det er alt for følsomt. Trenger virkelig et svar fra dere jenter på dette spørsmålet Anonymkode: e0257...b63
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Kvinner og menn er bygget forskjellig. Der har du svaret ditt. Var det så komplisert som du trodde? Anonymkode: 6c1a0...471 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg klarer ikke å bli tatt på eller å ta på meg selv etter orgasme. Da er det nesten vondt. Anonymkode: c92ee...197 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner og menn er bygget forskjellig. Der har du svaret ditt. Var det så komplisert som du trodde? Anonymkode: 6c1a0...471 Og her er en kvinne med mensen. Anonymkode: c92ee...197 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Vi er jo forskjellige og liker forskjellige ting. De menn jeg har vært med har da tålt å bli tatt på penishodet når orgasmen kommer. Både i form av penetrering, runking og suging. Jeg vil helst ikke bli tatt på klitoris når orgasmen er på sitt største og går nedover. Men noen vil sikkert det. Anonymkode: d6c44...5e7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Så hekta som menn er på sex og runking så tror jeg helt ærlig ikke at kvinner har sterkere orgasmer enn menn. Men kvinner KAN ha sterkere orgasmer ved fullt potensial, noe som sjeldent skjer etter 15 minutter knulling. Jeg kan ofte onanere eller ha sex og orgasmen er over på 2 sekunder og jeg tenker jeg like gjerne kunne spist en digg sjokolade og blitt mer tilfredstilt. Har og hatt super himmelske intense orgasmer som påvirker humøret resten av dagen og gjør meg sprudlende og glad i timesvis, men det er kanskje 1 av 50 orgasmer. Menn jeg har vært med rister i hele kroppen når de kommer og er helt utslått etterpå og snakker om sex som det er det beste som finnes i verden, så jeg tør påstå det er en myte at kvinners orgasmer liksom er så sterkere enn dems, heller sånn at menns orgasmer er bedre enn kvinnens, for det meste, tror jeg! Anonymkode: e25ad...298 1
SlemUlv Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 For meg kommer det an på hva type orgasme. Er det klitoris orgasme, kan ikke den røres etterpå. Er det vaginal, g-punkt, eller analorgasme, har jeg ikke problemer med å få klitoris berørt etterpå.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 12 timer siden, SlemUlv skrev: For meg kommer det an på hva type orgasme. Er det klitoris orgasme, kan ikke den røres etterpå. Er det vaginal, g-punkt, eller analorgasme, har jeg ikke problemer med å få klitoris berørt etterpå. Rart. Uansett hvilken orgasme jeg får så er det alt for følsomt at noe er borti penishodet Anonymkode: e0257...b63
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Ingentinf kan være borti klitorisen min etter en orgasme. Det må gå et par min før jeg rører området igjen forsiiiiktig! Anonymkode: 2f0f3...031
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingentinf kan være borti klitorisen min etter en orgasme. Det må gå et par min før jeg rører området igjen forsiiiiktig! Anonymkode: 2f0f3...031 Åja, da har du det likt som meg da bare du blir følsom på en mye finere ting enn min 😉 Anonymkode: e0257...b63
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og her er en kvinne med mensen. Anonymkode: c92ee...197 Og her er en mann som ikke kans å mye om den kvinnelige hormonsyklusen. Anonymkode: 84e56...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hekta som menn er på sex og runking så tror jeg helt ærlig ikke at kvinner har sterkere orgasmer enn menn. Men kvinner KAN ha sterkere orgasmer ved fullt potensial, noe som sjeldent skjer etter 15 minutter knulling. Jeg kan ofte onanere eller ha sex og orgasmen er over på 2 sekunder og jeg tenker jeg like gjerne kunne spist en digg sjokolade og blitt mer tilfredstilt. Har og hatt super himmelske intense orgasmer som påvirker humøret resten av dagen og gjør meg sprudlende og glad i timesvis, men det er kanskje 1 av 50 orgasmer. Menn jeg har vært med rister i hele kroppen når de kommer og er helt utslått etterpå og snakker om sex som det er det beste som finnes i verden, så jeg tør påstå det er en myte at kvinners orgasmer liksom er så sterkere enn dems, heller sånn at menns orgasmer er bedre enn kvinnens, for det meste, tror jeg! Anonymkode: e25ad...298 Den erfaringen har jeg også. De menn jeg har vært med, stønner mye og rister veldig når orgasmen kommer. Får høre jeg er flink til å få gutta til å komme skikkelig hardt å intenst. Min nåværende ff og jeg eksprimterer mye med nytelse å sex. Han kommer noen ganger ekstremt hardt når jeg tar han i rumpa. Da binder kroppen hans før orgasmen kommer. Prostata orgasme her amazing for gutter å min ff må bindes på grunn av ukontrollert risting før og under orgasmen. Anonymkode: c53ea...6bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå