Gå til innhold

Hva hvis kvinner slutshamet menn oftere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

What If Women Slut-Shamed Men More Often?

Some women are too nice.

Why don’t more of us grimace in disgust when we hear about men who sleep with an obscene number of women?

Why don’t we crinkle our noses and call them “whores,” “thots,” and “sluts” for sticking their veined piccolos into anything that breathes?

And how come more women don’t wave off man-whores and shun them for not being “husband material”?

Shoot, I do. When it comes to promiscuous men, all I can envision is a dusty ding-a-ling – surrounded by pesky, whizzing flies.

http://madamenoire.com/837910/women-slut-shamed-men-often/

Har hun et poeng eller er dette bare nok et eksempel på hvor syk feminisme er?

Anonymkode: fcfae...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har et poeng.

Anonymkode: 64a65...f44

• Liker 6
Skrevet

Nok et eksempel på hvor syk og forferdelig feminisme er. Menn kan ikke være "hore" eller "slut". Å få sex med kvinner krever innsats, å få sex med menn krever bare at en kvinne sier at hun vil ha sex. En mann som klarer å få sex med mange kvinner er en som er dyktig. En kvinne som har sex med mange menn er billig.

Feminisme vil aldri kunne forandre på dette.

Anonymkode: ddce9...936

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nok et eksempel på hvor syk og forferdelig feminisme er. Menn kan ikke være "hore" eller "slut". Å få sex med kvinner krever innsats, å få sex med menn krever bare at en kvinne sier at hun vil ha sex. En mann som klarer å få sex med mange kvinner er en som er dyktig. En kvinne som har sex med mange menn er billig.

DETTE er årsaken til at vi trenger feminisme!

og nei; hverken kvinner eller menn skal slutshames. Noen ligger med mange, andre ikke. Vil du ikke ha en kjæreste som har hatt mange sexpartnere før deg så er det helt greit, men du trenger ikke "shame" vedkommende for det.. 

• Liker 15
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

:veslejenta:

Anonymkode: 64a65...f44

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke mulig å slut shame menn på den måten. Og årsaken er kvinner selv og kvinners tenningsmønster. 

I motsetning til menn, så tiltrekkes kvinner av menn som har ligget med mange, har mye erfaring og er ettertraktet. Desto flere damer enn mann har ligget, desto mer attraktiv er han. 

Så kvinner kan sikkert lage en avtale om å henge ut menn som ligger rundt, men de hadde ikke nølt et sekund med å selv ligge med han om de fikk sjansen. Dette vet menn og dermed vet de også at de ikke kan slut shames, for en en kvinne holder seg for nese når han går forbi vet han at dette er et kvalitetstegn.

Anonymkode: 9e6d8...4cc

• Liker 5
Skrevet

Hva med å bare rett og slett ikke skam belegge noen?? 

Bruk preventivmiddel - kjør på! 

Og vil du ikke ha partner med erfaring, så er det bare velge noen andre, gjelder begge kjønn.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å slut shame menn på den måten. Og årsaken er kvinner selv og kvinners tenningsmønster. 

I motsetning til menn, så tiltrekkes kvinner av menn som har ligget med mange, har mye erfaring og er ettertraktet. Desto flere damer enn mann har ligget, desto mer attraktiv er han. 

Så kvinner kan sikkert lage en avtale om å henge ut menn som ligger rundt, men de hadde ikke nølt et sekund med å selv ligge med han om de fikk sjansen. Dette vet menn og dermed vet de også at de ikke kan slut shames, for en en kvinne holder seg for nese når han går forbi vet han at dette er et kvalitetstegn.

LOL! 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri forstått denne logikken om at det er greit når det er vanskelig skal blitt sett ned på når det er enkelt. Også gjelder selvfølgelig ikke dette for noen andre aspekter av livet :P Skal man liksom set ned på noen som er naturlig slank men hylle noen som må jobbe for å opprettholde vekten? Se ned på en smart person som hadde lettere for å komme gjennom studiet, men hylle en person som måtte legge en større innsats i det? Det er et så latterlig argument for å slutshame kvinner :fnise:

Anonymkode: b52a1...7a0

• Liker 8
Skrevet

Husker jeg skreiv her inne at jeg synes menn som har hatt mange sexpartnere er løse og at jeg ikke kunne tenke meg å være sammen med en løs mann fordi jeg synes det er ekkelt og vil ikke ha masse kjønnssykdommer osv, og folk ble såååååå sinte fordi det var visst grusomt å ikke ville bli sammen med en løs mann :P

Anonymkode: 453be...557

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke snakke for kvinner. Jeg er kvinne og kan si at du tar helt feil. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor er feminisme sykt? Fordi man foreslår å behandle menn og kvinner likt? Da er det heller din sjåvinisme som er syk! 

Helt ærlig så syntes jeg det er like kvalmt med en mann som har knulla mange. 
Men slutshaming er ikke veien å gå på noen kjønn. Folk må bare respektere at noen fint kan ha sex uten følelser og la de nyte godene livet har å by på, og ikke undertrykke andres seksualitet selvom man ikke ville gjort det samme selv. 

Anonymkode: 15008...d0f

• Liker 8
Gjest Froning
Skrevet (endret)

Er ikke slutshaming noe kvinner hovedsakelig bruker mot andre kvinner for å sette hverandre på plass basert på gamle verdier?

Alt jeg kan si er at slutshaming er ueffektiv på menn fordi menn legger ikke skam i dette. Her har faktisk en del kvinner mye å lære.

Endret av Froning
Skrevet

For det første så tyder mye på at det først og fremst er kvinner som "slutshamer" andre kvinner, selv om vi stadig ser feminister som forsøker å gjøre menn til skurken også her. 

Sitat

26,5% av jentene har fått slike bemerkninger fra en gutt, 32,4% av jentene har fått det av en jente. 4,3% av jentene har fått slike bemerkninger av en voksen.

https://www.ung.no/overgrep/995_Seksuell_trakassering.html

For det andre, gjør ikke kvinner dette til en viss grad? På samme måte som mange av oss ikke ønsker et forhold med en kvinne som sprer bena for alle og enhver vil jeg tro mange kvinner også setter pris på en viss eksklusivitet hos en eventuell partner?

Ellers så er det nok, som andre også nevner, vanskeligere å få menn til å føle samme skammen på dette området, gitt at vi tross alt ikke er like. Menn er generelt veldig mye billigere enn kvinner og en konsekvens av dette er at det for kvinner ikke kreves noe eller er en utfordring å få sex. Det vil si at en mann som klarer å få mange kvinner til sengs ofte har noen positive egenskaper som gjør at akkurat han slipper til, mens kvinnen som ligger med mange skiller seg ut ved å velge å ligge med mange. 

Gjest Athleisure
Skrevet

Menn slutshamer kvinner fordi de selv er uattraktive, ekle og sliter med å få seg noe. Det er ren misunnelse. 

Skrevet

Og jeg forstår heller ikke hvorfor man må gjøre det til en kjønnskamp om hvem som er verst når mobbing er et samfunnsproblem. Spesielt når forskjellen på hvem som gjør det mest ikke er så heidundranes stor.

Anonymkode: b52a1...7a0

Skrevet (endret)

Hvorfor? Vel, kvinner er vel programmert rent biologisk til å trakte etter slike menn, det at de har mange sexpartnere er tegn på at de har gode gener, og gode gener betyr sterkere avkom. Men ettersom mennesket har utviklet seg, blitt selvbevisste osv,  har tilegnet oss moral og etikk, fri vilje...har vi kommet så langt i evolusjonen at enkelte programmerte biologiske faktorer ikke lenger er like aktuelle. Dette skaper mange ambivalente følelser, udefinerte roller og handlingsmønster. Mennesker er rett og slett langt mer komplekse enn vi var i fortiden, og styrt av flere mekanismer enn tidligere. Men fortsatt henger den biologiske "grammatikken" igjen.

Endret av HalldirV2
Skrevet

Hører da ofte at menn som puler rundt blir kalt både det ene og det andre. Det virker som at den store forskjellen ligger i at menn bryr seg mindre om slike stempler enn det kvinner gjør. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner virkelig ikke på menn som har ligget med mange. Nei fy!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg skreiv her inne at jeg synes menn som har hatt mange sexpartnere er løse og at jeg ikke kunne tenke meg å være sammen med en løs mann fordi jeg synes det er ekkelt og vil ikke ha masse kjønnssykdommer osv, og folk ble såååååå sinte fordi det var visst grusomt å ikke ville bli sammen med en løs mann :P

Det må du få lov å mene. Alle har sine verdier og ikke alle setter pris på en som har dippet p*kken inn i mange andre fra før av. Liker det ikke selv jeg,og er det er problem for andre så får de bare mislike det da :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...