AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Tidligere i dag merket jeg en litt ubehagelig stikking i stortåa på høyre fot. Det var ikke vondt, men mer ukomfortabelt, som om jeg hadde et lite rusk eller en bitteliten stein i skoen som jeg av og til traff med tåa når jeg gikk. Av og til merket jeg det, og så var det plutselig borte igjen. Da jeg kom hjem undersøkte jeg tåa, og nå har jeg en liten svart/mørkeblå strek under den. Det ser ut som om streken følger de "normale linjene" i huden (altså da det som ligner fingeravtrykk), og stikkingen kommer og går.. Synes det hele er litt merkelig, så jeg lurer på om noen har opplevd det samme? Og kanskje noen vet hva det er? Anonymkode: 2fb92...219
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Få fastlegen til å se på det. Eventuelt ring legevakta og snakk med de. Det hjelper ikke deg, om brukere her kommer med forslag til hva det kan være. Anonymkode: 63e69...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 jeg har sprekk i hælen som har blitt en svart strwk pga sokkestøv har lagt seg i den... må ta fotbad... Kanskje du har en slik, evt en flis? Anonymkode: 9617a...c0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå