WubWub Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Dette er et forum for kvinner, men kvinner på dette forumet blir i økende grad utsatt for angrep fra kvinnehatende menn. Jeg syntes ikke vi skal akseptere dette på noen som helst slags måte 20
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Men mannehatet har du ingen problem med nei. Bjelke og flis. Anonymkode: 16838...eeb 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 Vet ikke. Anonymkode: 1c7ff...802
WubWub Skrevet 30. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men mannehatet har du ingen problem med nei. Bjelke og flis. Anonymkode: 16838...eeb Jeg rapporterer både mannehat og kvinnehat. Men faktumet er at mannehat forekommer sjeldent, mens forumet florerer av kvinnehat. Det er dog en bittebitteliten nisje av bitre, hatefulle menn som står bak alt dette kvinnehatet, men de er meget produktive. De pumper ut hat i øst og i vest 26
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Skrevet 30. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men mannehatet har du ingen problem med nei. Bjelke og flis. Anonymkode: 16838...eeb Det er ikke så mye mannehat her. Anonymkode: 94c86...045 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Skrevet 30. september 2017 Synes det mest skumle er hva disse tikkende bombene kan finne på om de møter kvinner i den virkelige verden. Får de sjansen så kommer de til å trykke henne ned og kanskje også ty til vold. Anonymkode: c6cb2...c51 15
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: Men mannehatet har du ingen problem med nei. Bjelke og flis. Anonymkode: 16838...eeb Hva kom først? Høna eller egget? Anonymkode: da0a5...33a 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #8 Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg rapporterer både mannehat og kvinnehat. Men faktumet er at mannehat forekommer sjeldent, mens forumet florerer av kvinnehat. Det er dog en bittebitteliten nisje av bitre, hatefulle menn som står bak alt dette kvinnehatet, men de er meget produktive. De pumper ut hat i øst og i vest Jeg ser en god del mannehat. Kvinnehat har jeg derimot ikke sett stort til. Noe kritikk av feminisme, av hvordan kvinner favoriseres, osv, derimot ja. Men det er ikke kvinnehat. Feminisme, derimot, å ikke behandle kvinner som voksne, selvstendige individer som klarer å ta voksne, selvstendige, uavhengige valg, er kvinnehat. Anonymkode: 16838...eeb 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #9 Skrevet 30. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg ser en god del mannehat. Kvinnehat har jeg derimot ikke sett stort til. Noe kritikk av feminisme, av hvordan kvinner favoriseres, osv, derimot ja. Men det er ikke kvinnehat. Feminisme, derimot, å ikke behandle kvinner som voksne, selvstendige individer som klarer å ta voksne, selvstendige, uavhengige valg, er kvinnehat. Anonymkode: 16838...eeb Da er du svææært selektiv når du leser her inne. Anonymkode: da0a5...33a 30
Frøken_fjong1 Skrevet 30. september 2017 #10 Skrevet 30. september 2017 Jeg som kvinne selv forstår ikke hva du mener. Føler ikke på noe kvinnehat her inne. Men ser ofte at mennene blir hakket på. 10
WubWub Skrevet 30. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg som kvinne selv forstår ikke hva du mener. Føler ikke på noe kvinnehat her inne. Men ser ofte at mennene blir hakket på. I denne tråden finner du det jeg sikter etter; 12
Frøken_fjong1 Skrevet 30. september 2017 #12 Skrevet 30. september 2017 15 minutter siden, WubWub skrev: I denne tråden finner du det jeg sikter etter; Den tråden var en smule drøy ja . 1
WubWub Skrevet 30. september 2017 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Den tråden var en smule drøy ja . men det var bare en tråd ut av flere tusen i samme gate. skjønner du nå hvorfor en må reagere? 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #14 Skrevet 30. september 2017 22 minutter siden, WubWub skrev: Det er det som skremmer meg også, det er en spesifikk bruker på dette forumet som stadig blir mer ekstrem i sine ytringer om kvinner. For 2 dager siden sa han at han ønsket drepe kvinner. Denne brukeren er her inne enda. Jeg kommer til å lage en tråd om dette på ris og ros, for det er helt uakseptabelt at kvinner skal føle seg truet på livet av menn på et kvinneforum. Av nyskjerrighet: hvilken tråd var det som var så ekspressiv som det? Anonymkode: bec90...ea7
WubWub Skrevet 30. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 30. september 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av nyskjerrighet: hvilken tråd var det som var så ekspressiv som det? Anonymkode: bec90...ea7 tråden hvor det ble hevdet at alle norske kvinner er skitne horer for så å formidle at han en dag skal prøve drepe norske kvinner. han ble utestengt. 1 time senere kom han tilbake med en annen konto å fortsette å spre hatet sitt. han er ikke utestengt enda til tross for at jeg har sendt 10+ rapporter. Endret 30. september 2017 av WubWub 3
Dristu Skrevet 30. september 2017 #16 Skrevet 30. september 2017 Er det ikke mest kvinnehat mellom kvinner? 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #17 Skrevet 30. september 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: tråden hvor det ble hevdet at alle norske kvinner er skitne horer for så å formidle at han en dag skal prøve drepe norske kvinner. han ble utestengt. 1 time senere kom han tilbake med en annen konto å fortsette å spre hatet sitt. han er ikke utestengt enda til tross for at jeg har sendt 10+ rapporter. Serr? I den tråden dere viser til i denne: "Nå vil hun date...", aka: kvinner er horer om de ligger med andre i de 12 årene som er gått siden sist..eller enda en annen tråd? Anonymkode: bec90...ea7
WubWub Skrevet 30. september 2017 Forfatter #18 Skrevet 30. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Serr? I den tråden dere viser til i denne: "Nå vil hun date...", aka: kvinner er horer om de ligger med andre i de 12 årene som er gått siden sist..eller enda en annen tråd? Anonymkode: bec90...ea7 du tar feil. tråden jeg sikter til er en tråd hvor en bruker sa at han ville drepe alle norske kvinner fordi de ikke hadde muslimsk seksualmoral. trådstarter kom med konkrete drapstrusler ovenfor kvinner som har sex utenfor ekteskapet. vedkommende siktet spesikt til norske kvinner når han sa at han en dag kom til å drepe så mange av de som mulig. om ikke dette blir en politisak så skjønner jeg absolutt ingenting. 3
Taffelost Skrevet 30. september 2017 #19 Skrevet 30. september 2017 Bra du tar opp temaet wubwub. Alt for mye hat på KG. 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #20 Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: du tar feil. tråden jeg sikter til er en tråd hvor en bruker sa at han ville drepe alle norske kvinner fordi de ikke hadde muslimsk seksualmoral. trådstarter kom med konkrete drapstrusler ovenfor kvinner som har sex utenfor ekteskapet. vedkommende siktet spesikt til norske kvinner når han sa at han en dag kom til å drepe så mange av de som mulig. om ikke dette blir en politisak så skjønner jeg absolutt ingenting. Ok, det var jo hakket mer alvorlig..ikke sett den en gang jeg. Anonymkode: bec90...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå