AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 Jeg synes dette var interessant. https://www.document.no/2017/09/30/233634/ Jeg tror ikke dette hjelper, de er nok fortsatt helter blandt mange til venstre. Anonymkode: 473c4...273
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Du kan jo youtube "the tactics of police exposed" og "police infiltrate political protest" "agent provocauters" "right wing agents" "right wing provocauters" osv. så finner du mere groms der. Anti Fa står for Anti fascister og er i mot et fascistisk samfunn og fascistiske holdninger. Er vi ikke alle egentlig det? Anonymkode: c1cf9...d57 4
Druid Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 På 30.9.2017 den 22.39, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette var interessant. https://www.document.no/2017/09/30/233634/ ... Jeg tror ikke dette hjelper, de er nok fortsatt helter blandt mange til venstre. Anonymkode: 473c4...273 Kan du henvise til noen som mener Antifa er helter ? Meg bekjent har de ikke fått støtte fra noen. Det er en voksende gruppering, men det kan man si om nazister også. Og man kan være kritisk til det samme som dem, men det er ikke støtte. Antifa er en potensiell framtidig terrorgruppe som vi skal følge med; kolapsen i folks forståelse og deltagelse i demokratiske prinsipper er årsaken til både veksten i Antifa, nazister og seperatistbevegelsene og har samme årsaken til IS, så vi snakker alvorlige trusler.
Gjest Rosetelys Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Druid skrev: Kan du henvise til noen som mener Antifa er helter ? Meg bekjent har de ikke fått støtte fra noen. Det er en voksende gruppering, men det kan man si om nazister også. Og man kan være kritisk til det samme som dem, men det er ikke støtte. Antifa er en potensiell framtidig terrorgruppe som vi skal følge med; kolapsen i folks forståelse og deltagelse i demokratiske prinsipper er årsaken til både veksten i Antifa, nazister og seperatistbevegelsene og har samme årsaken til IS, så vi snakker alvorlige trusler. Det er alltid "motstanderne" til Antifa som får de negative avisoppslagene. De Antifa er uenige med er alltid bad guys og derfor fremstilles Antifa, muligens ufrivillig fra medienes side, som good guys.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Rosetelys skrev: Det er alltid "motstanderne" til Antifa som får de negative avisoppslagene. De Antifa er uenige med er alltid bad guys og derfor fremstilles Antifa, muligens ufrivillig fra medienes side, som good guys. Motstanderne til anti-fascistene? Hmmmm... Hva kan de kalles? Hva kalles vel motpolen til anti-fascister? Anonymkode: ea95f...3f9 1
Druid Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Rosetelys skrev: Det er alltid "motstanderne" til Antifa som får de negative avisoppslagene. De Antifa er uenige med er alltid bad guys og derfor fremstilles Antifa, muligens ufrivillig fra medienes side, som good guys. Det er fordi Antifa er populister. Det er verktøyet de bruker til å fremstå til å ha støtte. Det finnes flere 100 000 anti-globalister i vesten, det at Antifa er tydelige, gjør ikke alle anti-globalisert til Antifa tilhenger. Politikk handler ALDRI om målene, ALLTID om MIDLER og METODER. Det er samme mekanismene vi måler på andre siden, som forklarer hvorfor Nordfront er ett problem og Sverigedemokratene ikke er det, selv om begge har vokst ut av samme ideologiske grunntanke. Endret 2. oktober 2017 av Druid
Gjest Rosetelys Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Motstanderne til anti-fascistene? Hmmmm... Hva kan de kalles? Hva kalles vel motpolen til anti-fascister? Anonymkode: ea95f...3f9 De aller fleste er mot fascisme, Antifa er navnet brukt på gruppen som bruker vold for å fremme synspunktene sine. Man kan være mot fascisme uten å identifisere seg med Antifa, like mye som man kan si at alle er like mye verdt uten å være med Black Lives Matter. Endret 2. oktober 2017 av Rosetelys
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Rosetelys skrev: De aller fleste er mot fascisme, Antifa er navnet brukt på gruppen som bruker vold for å fremme synspunktene sine. Eller er jeg helt ute på viddene nå? Man kan være mot fascisme uten å identifisere seg med Antifa, like mye som man kan si at alle er like mye verdt uten å være med Black Lives Matter. Men du kan ikke si at "all lives matter" uten å med det også si at, "black lives matter". Folk som demonstrerer mot rasister og nazister trenges. Nå var det 20.000 anti-nazister i Göteborg i helgen. Vold trenges ikke. Det er nok å vise at vi er mange som tar avstand fra nazismen. Jeg er glad så mange anti-nazister møtte opp. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg også vært der. Din holdning om at anti-nazister tyr til vold er feil. I etterkant har det vist seg at det var provokatører, moldvarper, fra NMR (nazistene) som var blant anti-nazistene, og kastet stein. Anonymkode: ea95f...3f9 1
Gjest Rosetelys Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men du kan ikke si at "all lives matter" uten å med det også si at, "black lives matter". Folk som demonstrerer mot rasister og nazister trenges. Nå var det 20.000 anti-nazister i Göteborg i helgen. Vold trenges ikke. Det er nok å vise at vi er mange som tar avstand fra nazismen. Jeg er glad så mange anti-nazister møtte opp. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg også vært der. Din holdning om at anti-nazister tyr til vold er feil. I etterkant har det vist seg at det var provokatører, moldvarper, fra NMR (nazistene) som var blant anti-nazistene, og kastet stein. Anonymkode: ea95f...3f9 Mhm, èn utav hvor mange? Her er fra Charlottesville, ikke hørt om noen infiltratører der. "Were all of the counterprotesters nonviolent? No. A complete picture of the violence that took place in Charlottesville is still unfolding, as those who were arrested face an array of charges and more photographs and videos emerge from the chaotic scenes.(...) Groups that identify as anti-fascist — also known as antifa (pronounced an-TEE-fa) — have been physically confronting neo-Nazis, white supremacists and, in some cases, speakers who merely challenge the boundaries of political correctness on college campuses across the country." https://www.nytimes.com/2017/08/14/us/who-were-the-counterprotesters-in-charlottesville.html
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 De prøver å stoppe oppblomstringen av nazismen igjen. Og de går ganske langt i å gjøre det. Anonymkode: e6fbe...afc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå