Gå til innhold

er jeg god nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er utplassert nå for å få jobb, og jeg holder på med lappen nå, er er god nok grunn til å ikke være kjæreste med meg? 

jeg er bare 22 år og akkurat møtt en fyr men jeg er redd jeg skal trekke meg for føler meg ikke god nok, han er ferdigutdannet og har er ordentlig jobb. redd jeg skal bli sett på kun som sexpartner osv, eller tror dere han kan bygge et forhold når jeg er ferdig med lappen og har jobb?

 

jeg skal være lærling etterhvert, men ikke enda.

vil helst at dere svarer ærlig. ville dere menn vært med ei slik kvinne?

jeg har aldri gått på nav og fått penger, bodd hos foreldre.

Anonymkode: d6c78...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er i den alderen du er i er det helt normalt å ikke ha fast jobb, utdanning og alt det. De fleste tar opp fag eller er (tilkallings)vikar og har en ekstrajobb ved siden av. Det gjorde helt sikkert han som du dater også. :)

Og du er jo faktisk utplassert for å komme deg i jobb. Pluss at du tar lappen. Det er jo bra! 

Det at du bor hjemme er heller ikke noe problem når du jobber for å få jobb og bli lærling etterhvert. Hvis du hadde bodd hjemme og sovet hele dagen uten å gjøre noe fornuftig hadde det vært noe annet.

Hvis han ikke synes at du er bra nok så er han kanskje ikke noe å satse på? 

Anonymkode: a9640...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen og jobb er ærlig talt ikke noe must eller engang forventet i din alder. Det er bare et pluss. 
Ja du er mer enn god nok for å være kjæresten til noen, ikke vær så usikker på deg selv :)
 

Anonymkode: 5526e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok være mer interessert i noen som er på samme stadium i livet

Anonymkode: 7d59d...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er du god nok. Mer enn god nok. Jeg klarer ikke se hva de tingene du nevner har noe med å være god nok å gjøre.  

 

Anonymkode: e8e65...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil nok være mer interessert i noen som er på samme stadium i livet

Anonymkode: 7d59d...ed8

ferdigutdannet eller i det minste en jobb?

Anonymkode: d6c78...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer dere ærlig. Kan dere si om dere er mann eller dame? Jeg er temmelig usikker

Anonymkode: d6c78...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer dere ærlig. Kan dere si om dere er mann eller dame? Jeg er temmelig usikker

Anonymkode: d6c78...f58

Jeg svarer ærlig (innlegg #4). Er dame og har vært i den samme situasjonen  og følt meg like usikker som det du er nå. 

Hvis en mann ikke synes at du er bra nok fordi du ikke har fast jobb og lappen (enda) sier det mye om han som person. Få mennesker har alt på stell når de er 22. Hva driver vennene dine med f.eks? 

Anonymkode: a9640...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer ærlig (innlegg #4). Er dame og har vært i den samme situasjonen  og følt meg like usikker som det du er nå. 

Hvis en mann ikke synes at du er bra nok fordi du ikke har fast jobb og lappen (enda) sier det mye om han som person. Få mennesker har alt på stell når de er 22. Hva driver vennene dine med f.eks? 

Anonymkode: a9640...7d0

hvor gammel var du da du var i samme situasjon? endte du opp med fyren eller hva skjedde?

Anonymkode: d6c78...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er utplassert nå for å få jobb, og jeg holder på med lappen nå, er er god nok grunn til å ikke være kjæreste med meg? 

jeg er bare 22 år og akkurat møtt en fyr men jeg er redd jeg skal trekke meg for føler meg ikke god nok, han er ferdigutdannet og har er ordentlig jobb. redd jeg skal bli sett på kun som sexpartner osv, eller tror dere han kan bygge et forhold når jeg er ferdig med lappen og har jobb?

 

jeg skal være lærling etterhvert, men ikke enda.

vil helst at dere svarer ærlig. ville dere menn vært med ei slik kvinne?

jeg har aldri gått på nav og fått penger, bodd hos foreldre.

Anonymkode: d6c78...f58

Du er mer enn god nok. Men det er kun du som bestemmer hvilket forhold du vil tillate ham å ha med deg. Dersom du er redd for at han har kun interesse for deg for å få sex så send signaler om hva du er på jakt etter. 

Du trenger selvfølgelig ikke lappen, fast jobb eller utdannelse for å være kjæreste med noen. Det er mer enn godt nok å bare være seg selv. :) I et forhold blir du likt for den du er og ikke andre uviktige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins absolutt folk som mener at folk er for dårlige pga sånn og sånn formaliteter, men de er jo ikke riktig i hodet. Hadde du selv tenkt at en mann ikke var god nok for deg fordi han ikke har lappen og ikke har fast jobb?

Anonymkode: a8bc8...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...