AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Skrevet 30. september 2017 I det siste så har underlivet mitt vært relativt tørt (jeg er forresten ikke seksuelt aktiv) på generell basis, av og til så tørt at det nesten gjør vondt. Nå de siste 3-4 dagene så har det også begynt å klø. Det er kun leppene som klør og av og til litt ved anus, skikkelig ubehagelig! Lukt og utflod er ellers helt fin. Kan det være bakteriell vaginose? Å komme til legen er et herk med en måneds ventetid via SiO Anonymkode: 57023...130
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Skrevet 30. september 2017 Det høres ikke ut som bakteriell vaginose akkurat. Gå på apoteket og kjøp vivag, ta de hver kveld i åtte dager. Da blir du nok bedre. Lykke til! Anonymkode: 6404a...026 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres ikke ut som bakteriell vaginose akkurat. Gå på apoteket og kjøp vivag, ta de hver kveld i åtte dager. Da blir du nok bedre. Lykke til! Anonymkode: 6404a...026 Har vurdert om det også kan være sopp. Det finnes mange reseptfrie midler, men det står at de skal brukes i samråd med lege og jeg orker ikke tanken på å klø meg gjennom en hel måned for en legetime Ts Anonymkode: 57023...130
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Skrevet 30. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vurdert om det også kan være sopp. Det finnes mange reseptfrie midler, men det står at de skal brukes i samråd med lege og jeg orker ikke tanken på å klø meg gjennom en hel måned for en legetime Ts Anonymkode: 57023...130 Om du kommer deg til lege så sier de "kjøp midler og ta" FØR de tar prøver uansett, så du kan fint ta soppmiddel i tilfelle, Ts. Hjelper det ikke innen 3-4 dager så er det enten ikke sopp eller du må ha et annet middel av lege. Anonymkode: 009ef...773
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå