Gå til innhold

Hvordan har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan har dere sex?

Og hvor ofte?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Blir begge tilfredsstilt for det meste eller er det alltid kun mannen?

Hva gjør mannen før ,i og etter sex? Med deg.

Og hva gjør du for han?

Hvilken stilling bruker dere mest?

Tenker han på deg og varmer deg opp først eller er det bare fullt kjør med engang?

Tenker dere på den dere har sex med eller andre?

Noe dere anbefaler å prøve?

Anonymkode: 15c60...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt fra gang til gang, men startet alltid med at vi kysser og stryker på hverandre, han beføler puppene mine og fingrer meg en stund mens jeg ligger å tar i mot med lukkede øyne for å bli skamkåt og klar, ofte går han også ned å slikker meg, så blir jeg så kåt at jeg starter å runke han som allerede er hard og ber han om å knulle meg. Det er helt grunnleggende og vesentlig at han varmer meg godt opp først, ellers blir det jo ikke noe deilig for meg. (De mennene jeg har vært med før som ikke har brukt tid på det, har jeg ikke giddet å ligge med særlig mange ganger) 

Noen ganger tar vi knullepauser der han slikker meg eller jeg suger han , eller begge deler, og jeg tenker alltid på han jeg elsker, men en sjelden gang i blandt at han er litt mer dirtytalking enn han er og legger til stemmer og scenario i hodet mitt mens vi knuller. 

Med kjæresten min får jeg orgasme hver gang, og han gir seg ikke med at jeg bare får 1. Alltid minst 2-3, noen ganger 6-7 når vi virkelig slår på stortromma. De gangene han kommer før meg så sørger han alltid får å fingre og slikke meg til jeg kommer etterpå. 

Stillinger varierer men vi liker liggende misjonær(CAT position), vanlig misjonær, misjonær med bena mine på skuldrene hans, doggy, sidenifra forfra og bakfra, stående bakfra og at jeg ligger på nakken med stussen i været og han på en måte står å dypper over meg. 

Noen ganger har vi sex i dusjen eller stua, en gang hadde vi det også i fellesgarasjen til blokka. 
Noen ganger starter det med at han kommer inn på badet å stryker på meg og fingrer meg mens jeg barberer meg og sex egentlig ikke var planlagt å skje sånn men han klarer bare ikke holde fingrene av fatet, 
andre ganger starter det med at jeg føler meg leken og gir han en striptease og lapdance mens han spiller tv spill eller ser tv. 
Andre ganger teaser jeg han når han står på kjøkkenet, og gnir kukken hans og distraherer han fra matlaginga og får en kjapp en på kjøkkenet mens han/jeg rører i maten :)

Anonymkode: f066d...0a9

• Liker 4
Skrevet

-Brukte å være 5+ ganger i uken, lite siste tiden pga uvi.

-2 år

-Jeg (Mannen) blir alltid tilfredsstilt og får orgasme hver gang, hun kommer en sjelden gang (litt oftere med vibrator) men sier at hun er fornøyd med sexen uansett.

-Prøver stort sett på noe forplay med slikking og fingring, hun runker ofte meg samtidig, men jeg er mer interesert i å gi en hun er i å få, så varer ikke så lenge før vi kjører på. I sexen må jeg ta en del stopp (2-10 sec) for å ikke komme for fort. Hun stønner litt siden hun vet jeg trenger "bekreftelse" (mer høylytt på ferie). Etter sex er det rett på do for henne så sjeldent noe etterkos.

-Varianter av misjonær er mest brukt.

-Prøver å ta hensyn til at hun trenger litt oppvarming.

-Jeg tenker kun på henne, tror hun tenker på meg.

-CAT stilling.

Anonymkode: 1aaf5...1a5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dere sex?

Og hvor ofte?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Blir begge tilfredsstilt for det meste eller er det alltid kun mannen?

Hva gjør mannen før ,i og etter sex? Med deg.

Og hva gjør du for han?

Hvilken stilling bruker dere mest?

Tenker han på deg og varmer deg opp først eller er det bare fullt kjør med engang?

Tenker dere på den dere har sex med eller andre?

Noe dere anbefaler å prøve?

Anonymkode: 15c60...4cf

Jeg stikker tisseluren min i munnen, musa eller rumpehullet hennes. Beveger den fram og tilbake til jeg er lei.

Sånn en til fem ganger om dagen. Hun er ganske aseksuell.

Aner ikke, jeg visste ikke en gang vi var kjærester. Men det er vi visst (ifølge henne iallefall)...

Jeg blir tilfredsstilt, kan ikke snakke for henne.

Før kverulerer jeg på nett, røyker, drikker eller sover jeg. Som regel. Etterpå gjør jeg hva jeg føler for.

Han?

Misjonær eller doggy hvis du ser bort i fra 68 (hun suger meg og så er jeg skyldig henne en).

Jeg tenkte på henne en gang i forrige uke og når jeg gikk tom for rene bukser?

Jeg tenker på tvillingsøsteren hennes sånn 60% av gangene.

Håndjern og deepthrouat.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg stikker tisseluren min i munnen, musa eller rumpehullet hennes. Beveger den fram og tilbake til jeg er lei.

Sånn en til fem ganger om dagen. Hun er ganske aseksuell.

Aner ikke, jeg visste ikke en gang vi var kjærester. Men det er vi visst (ifølge henne iallefall)...

Jeg blir tilfredsstilt, kan ikke snakke for henne.

Før kverulerer jeg på nett, røyker, drikker eller sover jeg. Som regel. Etterpå gjør jeg hva jeg føler for.

Han?

Misjonær eller doggy hvis du ser bort i fra 68 (hun suger meg og så er jeg skyldig henne en).

Jeg tenkte på henne en gang i forrige uke og når jeg gikk tom for rene bukser?

Jeg tenker på tvillingsøsteren hennes sånn 60% av gangene.

Håndjern og deepthrouat.

Virkelig ikke rart at du har så lite kontakt med damer i virkeligheten at  du må sitte på internett og har over 13.000 poster inne på et kvinneforum for å slå ihjel tiden din. Den sexen du snakker om du får er to ganger i året eller? 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

-Brukte å være 5+ ganger i uken, lite siste tiden pga uvi.

-2 år

-Jeg (Mannen) blir alltid tilfredsstilt og får orgasme hver gang, hun kommer en sjelden gang (litt oftere med vibrator) men sier at hun er fornøyd med sexen uansett.

-Prøver stort sett på noe forplay med slikking og fingring, hun runker ofte meg samtidig, men jeg er mer interesert i å gi en hun er i å få, så varer ikke så lenge før vi kjører på. I sexen må jeg ta en del stopp (2-10 sec) for å ikke komme for fort. Hun stønner litt siden hun vet jeg trenger "bekreftelse" (mer høylytt på ferie). Etter sex er det rett på do for henne så sjeldent noe etterkos.

-Varianter av misjonær er mest brukt.

-Prøver å ta hensyn til at hun trenger litt oppvarming.

-Jeg tenker kun på henne, tror hun tenker på meg.

-CAT stilling.

Anonymkode: 1aaf5...1a5

Hvorfor blir du ikke liggende i senga og klar til å kose etter hun har vært på do og tømt seg for sæden din? 
Og fortsetter å fingre og slikke hun etter du har kommet, sånn at hun også kan komme? At hun sier hun er fornøyd med sexen er bare noe hun sier for å ikke såre deg. Såklart syntes hun dere har et shitty sexliv om hun sjeldent får komme! Blir sjokkert over å lese sånne ting som dette, og at dere menn ikke gjør noe med det og tenker alt er fint så lenge dere selv kommer. 
Du "prøver" å slikke henne, og du "prøver å ta hensyn" til at hun trenger oppvarming? Hva med å faktisk SLIKKE henne, og faktisk VARME HENNE SKIKKELIG OPP, så kanskje hun også får nytt noe, og du ikke risikerer at hun knuller kompisen din i stua mens du dusjer en kveld dere skal ha guttekveld og han kommer over for å hente deg. 

• Liker 3
Skrevet

Stort sett på soverommet, vaginalsex i en eller annen stilling, omtrent alltid med forspill, og ganske ofte kos etterpå. 

2-3 ganger i uka.

Vi har vært sammen i to år.

Begge får orgasme hver gang, har vel skjedd et par ganger at en av oss har måttet gi seg uten klimaks. Jeg må alltid stimulere klitoris selv for å komme, men kommer lettere og det kjennes sterkere når han har et par fingre eller penis i meg.

Han fingrer, penetrerer, kysser, tar meg på puppene, magen, lårene og rumpa.

Jeg suger han gjerne, runker, møter støtene hans i stillinger der det funker, rir han, og tar selvfølgelig på kroppen hans, kysser.

Jeg ligger på ryggen med beina i været, hviler nedre legg/anklene på skuldra hans, han står på knærne.

Han vil gjerne starte rett på, men etter et par års opplæring vet han at det ikke funker, og gjør det som må til, og liker for så vidt det og.

Jeg tenker ikke så mye når jeg har sex, lever i nuet. Hva han tenker på vet jeg jo ikke.

Anonymkode: d88a7...209

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...