Gå til innhold

Grusomste drapet dere vet om i norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grusomste drapet dere vet om i norge? 

Anonymkode: e5903...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig å trekke frem kun én sak. Men spedbarnet som ble drept av to fireåringer må vel være det mest groteske jeg har hørt om.

Anonymkode: 9043e...a00

Skrevet

Der er mange grusomme drap, de fleste vet imidlertid lite om grusomhetene utenom politiet og de som finner den døde. Å "konkurere" om hva som er mest grusomst synes jeg er ganske så groteskt. 

Hva er formålet med tråden og hva ønsker du sette søkelyset på, ts?

Anonymkode: 4c6ff...bd3

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Baneheia drapene.

Ja :( hvor gammel var han drapsmannen da det skjedde? jeg var ganske ung den gangen.

Skrevet

Skulle egentlig stå grusomste drapet dere vet om, i verden. vet ikke hvorfor jeg skrev norge 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :( hvor gammel var han drapsmannen da det skjedde? jeg var ganske ung den gangen.

To unge menn ble dømt. Så vidt jeg husker var de 19 og 20 år gamle da de to jentene ble drept.

Skrevet

Vi har han som inspirerte ABB her på forumet.

Jeg foreslår at denne tråden slettes.

• Liker 8
Skrevet

Overhalla-drapene

Anonymkode: c300d...809

• Liker 1
Skrevet

Drapet på Sigrid (16). Hun ble påkjørt, fanget og innesperret i en campingvogn, før hun ble drept og dumpet. 

Anonymkode: 9ebbc...233

• Liker 4
Skrevet

Kan du svare på hva formålet med denne tråden er TS? Det er helt unødvendig å diskutere slike ting. Drap er grusomme uansett hvordan drapet ble utført, og hvem som berørt.

Anonymkode: 80708...f63

• Liker 4
Skrevet

ABB, å formålløst plaffe ned barn er vel det dypeste selv en drapsmann kan falle. 

Anonymkode: 599df...600

• Liker 3
Gjest justcurious
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du svare på hva formålet med denne tråden er TS? Det er helt unødvendig å diskutere slike ting. Drap er grusomme uansett hvordan drapet ble utført, og hvem som berørt.

Anonymkode: 80708...f63

Hvorfor skal vi ikke kunne diskutere det?

Skrevet
7 hours ago, T-Rex said:

Vi har han som inspirerte ABB her på forumet.

Jeg foreslår at denne tråden slettes.

Er du seriøs? Første jeg hører om det. Vet du hvor man kan lese mer?

Skrevet

Lavmål! Rangere drap er for spesielt interesserte.

Anonymkode: c82ee...77c

Skrevet

Du burde kanskje spørre "Hvilket drap rystet deg mest?" Jeg klarer uansett ikke å velge da.

• Liker 2
Skrevet

Et av de 15.000 abort-drapene politikerne sanksjonerer hvert eneste år, inkl. AP.

Anonymkode: d712e...4d2

Skrevet

Jeg håper alle rapporterer denne for å få slettet tråden. Dette har ikke noe i et forum å gjøre, på lik linje med selvmordstrådene.

Anonymkode: 8d5aa...bd8

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal vi ikke kunne diskutere dette? Kan jo ikke sammenlignes med selvmordstråder i det hele tatt. 

Baneheiadrapene vil selvsagt aldri glemmes. Selv vil jeg alltid huske de to gymnasjentene på klassetur i Berlin som ble kidnappet og drept. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...