Chantielle Skrevet 28. oktober 2019 #1061 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ligger på senga,mimrer og klimprer på tastene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. oktober 2019 #1062 Del Skrevet 28. oktober 2019 Not a damn thing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2019 #1063 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ser på Jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 29. oktober 2019 #1064 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hører på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2019 #1065 Del Skrevet 30. oktober 2019 Gjør litt husarbeid før jeg skal hvile foran tv`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. oktober 2019 #1066 Del Skrevet 30. oktober 2019 Går og legger meg. Håper på litt søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 30. oktober 2019 #1067 Del Skrevet 30. oktober 2019 Drikker kaffe og venter på veninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2019 #1068 Del Skrevet 30. oktober 2019 Koser med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. oktober 2019 #1069 Del Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå skal jeg finne snittegningen av huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. oktober 2019 #1070 Del Skrevet 31. oktober 2019 Gjør meg klar for å dra ut og gjøre noen ærender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. november 2019 #1071 Del Skrevet 4. november 2019 Lager tilbehør til middagen slik at det blir mindre å stri med etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2019 #1072 Del Skrevet 4. november 2019 Sjekker ut gardiner på nett. Jeg planlegger å kjøpe noen nye når det begynner å bli februar/mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. november 2019 #1073 Del Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sjekker ut gardiner på nett. Jeg planlegger å kjøpe noen nye når det begynner å bli februar/mars. MÅ man ha gardiner i alle vinduer i huset sitt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. november 2019 #1074 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg er ikke helt rehabilitert enda, og jeg er ikke vant til å være så redusert. For noe greier! Men HELDIGVIS så er jeg velsignet med evnen til å se andre. Det har hjulpet så utrolig mye. Å se ting i perspektiv. Så viktig det er. Men det ER lov å være lei seg for alle. Det er helt okay! Men nå tok jeg en skikkelig kald øl fra kjøleskapet bare fordi jeg fikk lyst på. Så skal jeg spise stek til middag i dag. Med masse surkål. Det er helt utrolig godt sammen. Så blir det jo poteter og tyttebær også. Syns det er litt luksus på en mandag, men jeg fortjener det og jeg har hjemmelaget tykk brun saus. Nam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. november 2019 #1075 Del Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg er ikke helt rehabilitert enda, og jeg er ikke vant til å være så redusert. For noe greier! Men HELDIGVIS så er jeg velsignet med evnen til å se andre. Det har hjulpet så utrolig mye. Å se ting i perspektiv. Så viktig det er. Men det ER lov å være lei seg for alle. Det er helt okay! Men nå tok jeg en skikkelig kald øl fra kjøleskapet bare fordi jeg fikk lyst på. Så skal jeg spise stek til middag i dag. Med masse surkål. Det er helt utrolig godt sammen. Så blir det jo poteter og tyttebær også. Syns det er litt luksus på en mandag, men jeg fortjener det og jeg har hjemmelaget tykk brun saus. Nam Fortsatt god bedring,håper du snart blir bedre Den middagen høres veldig god ut , 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. november 2019 #1076 Del Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, Chantielle skrev: Fortsatt god bedring,håper du snart blir bedre Den middagen høres veldig god ut , Tusen takk! Jeg er liksom en som alltid har energi og nå blir jeg svimmel bare ved å gå noen meter. Så teit! Men jeg kommer meg nok ja! Og vet så inderlig vel at andre har virkelig større utfordringer ❤️ Ja, ser fram til den måten må jeg si 🙂 tror den vil smake! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2019 #1077 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) 12 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg er ikke helt rehabilitert enda, og jeg er ikke vant til å være så redusert. For noe greier! Men HELDIGVIS så er jeg velsignet med evnen til å se andre. Det har hjulpet så utrolig mye. Å se ting i perspektiv. Så viktig det er. Men det ER lov å være lei seg for alle. Det er helt okay! Men nå tok jeg en skikkelig kald øl fra kjøleskapet bare fordi jeg fikk lyst på. Så skal jeg spise stek til middag i dag. Med masse surkål. Det er helt utrolig godt sammen. Så blir det jo poteter og tyttebær også. Syns det er litt luksus på en mandag, men jeg fortjener det og jeg har hjemmelaget tykk brun saus. Nam Veldig sant Nam nam! Meg og Chanti vil komme på middag til deg! Buon appetito! 😊 Endret 4. november 2019 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. november 2019 #1078 Del Skrevet 4. november 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Veldig sant :nikke: Nam nam! Meg og Chanti vil komme på middag til deg! Buon appetito! 😊 🙂 så bra at noen vil komme på norsk middag hos meg mange forventer superitaliensk, mens jeg er såå glad i norsk mat! Og..noe italiensk så klart. Takk! 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2019 #1079 Del Skrevet 4. november 2019 31 minutter siden, Jerry Lee skrev: MÅ man ha gardiner i alle vinduer i huset sitt...? Nei. Man kan ha det hvis man liker det og tilfeldigvis liker jeg det i alle rom, derfor skal jeg kjøpe kvalitetsgardiner når det blir salg "etter nyttår". Mange gardiner kan bli dyrt, så salg er et must her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. november 2019 #1080 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg syns det er fint med franske vinduer uten gardiner hvor de har litt planter, urter og div. Men jeg er såå glad i tekstiler. Elsker gardiner og tilmed duker 🙂 og må tørke støv deretter da men.... Fine gardiner er så fint. Kjøpte noen sølvgrå som dekker vinduet mot bakgården. Fant de på gjenbrukbutikken og de er helt nydelige meg mørk grå broderier i seg. Må liksom også dekke til for innsyn da folk ofte står utenfor og røyker. Og så har jeg en veldig oransje lampe i dette vinduet. Grått og oransje er pent, og veldig lite trendy 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå