AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Jeg har litt sosial angst.. Det største problemet mitt er at jeg blir så anspent at det struper seg i halsen. Jeg vet at grunnen til at det føles slik er fordi musklene i halsen spenner seg og det vil da kjennes ut som at jeg ikke får puste, men at man får det. Nå de siste dagene har jeg følesen av at jeg ikke klarer å svelge maten fordi jeg føler jeg kommer til å sette det i halsen. Dette er bare når jeg tenker over det og/eller når det er tungt og puste. Det er helt forferdelig.. Noen flere som har det sånn? Jeg får jo så vidt ned maten min :-((( Hvordan kan jeg bli kvitt det? Jeg skal til psykologen neste uke, men trenger desperat råd!! Anonymkode: 8a49e...d53
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Du kommer nok til å lære endel øvelser hos psykolog, men inntil da tror jeg det kan være lurt å gjøre pusteøvelser(helt nedi magen) og enkle meditasjonsteknikker. Jeg har laste ned en gratis app jeg er ganske fornøyd med, eller du kan finne på youtube. Og så kan du prøve å få i det suppe/smoothie, og blande inn næringsrike ingredienser så det ikke føles like uoverkommelig når det står på som verst. Anonymkode: 748d1...ef1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 Tusen takk for svar!! Hvilken app bruker du? Anonymkode: 8a49e...d53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå