Lisemor Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Følger mannen din med på når du er mest fruktbar eller må du fortelle det annenhver dag i ei uke når du forlanger sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Han følger ikke med på syklusen min akkurat, men holdes noenlunde oppdatert. Jeg sier i fra når det nærmer seg eggløsningstid, og sier at vi har en jobb å gjøre. Han er mer enn villig med på den "jobben", tross alt har han lyst til det samme som meg - å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Hos oss er det samme situasjon som Hulderjenta beskriver. Han følger ikke så nøye med..men han spør når vi kan forvente EL, og er meeeer enn villig til å gjøre "jobben sin"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Han har ikke noe valg! For det første er jeg ikke akkurat kjent for å holde ting skjult. Og for det andre merker han det jo på at jeg tar mer initiativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Han spør innimellom om det er lenge til eggløsning og sånn,så han er da ganske oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 20. januar 2005 #6 Del Skrevet 20. januar 2005 Åja, han følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #7 Del Skrevet 23. januar 2005 Da vi prøvde oppdaterte jeg han etterhvert. Men skjønte jo etter en stund at det ikke nyttet å følge med på det man trodde var EL'er, så det ble tilslutt til at vi heller "styrte" når vi hadde lyst, og DA satt det som et skudd:) Noe annet funket ikke på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 23. januar 2005 #8 Del Skrevet 23. januar 2005 Nei, han følger ikke med på det. Han følger med på når jeg skal ha IKM, men eggløsningen den regner ingen av oss på - enkelt og greit fordi vi vil elske når vi har lyst og ikke kun på "viktige" dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 27. januar 2005 Godt å se at ikke alle mennene klarer å følge med,for da er min mann okså vanlig der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå