Gå til innhold

Får plass til 4 fingre...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I skjeden min. Føler meg ekstremt vid. Dette er bare nå når jeg kjente etter en tur på toalettet , så hvem vet hvor ille det er under sex. Har ikke hatt sex etter jeg fikk min datter for 3 år siden. Er redd jeg aldri finner en mann som kan leve med at jeg er slik. I tillegg har jeg vanskelig med å komme, og musklene står det dårlig til med. Før noen kommer med forslag om å trene dem så har jeg gått i fysio for bekkenøvelser i 2 år etter jeg fikk barn. Hadde ks, men tror noen nervetråder til bekkenbunnen er ødelagt.. Må jeg finne meg i å leve alene? :(

Anonymkode: 16de1...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får plass til både penis og fingre. Det finnes jo leketøy som kan brukes samtidig med penis, så så unormalt kan det vel ikke være?

Anonymkode: c8dae...ff0

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du er nok ikke noe videre enn gjennomsnittet. Hvis du tror det er noe galt må du reise til gynekologen og evnt bli henvist videre. 

Endret av Nerine_
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I skjeden min. Føler meg ekstremt vid. Dette er bare nå når jeg kjente etter en tur på toalettet , så hvem vet hvor ille det er under sex. Har ikke hatt sex etter jeg fikk min datter for 3 år siden. Er redd jeg aldri finner en mann som kan leve med at jeg er slik. I tillegg har jeg vanskelig med å komme, og musklene står det dårlig til med. Før noen kommer med forslag om å trene dem så har jeg gått i fysio for bekkenøvelser i 2 år etter jeg fikk barn. Hadde ks, men tror noen nervetråder til bekkenbunnen er ødelagt.. Må jeg finne meg i å leve alene? :(

Anonymkode: 16de1...0cb

Har du sett et kondom noen gang? Har du sett videoer på youtube hvor de trekker disse små greiene over hodet, holder de ut av vinduet på biler og blåser de opp på størrelse med en flodhest? Du kan blåse opp et kondom helt enormt og hvis du slipper ut luften så blir den liten igjen.

Vagina er på samme måte. Du kan få plass til ganske store ting der i. Heh, du har jo fått klemt ut din datter gjennom vagina. Like fullt så kan du klemme rundt et finger med vagina. Den kan tøye seg ut og den kan trekke seg sammen.

Du er innenfor normalen. Men du kan, som andre har nevnt, trene opp musklene i underlivet. Du har gode og sterke muskler når du kan ta en skrellet banan i et kondom i underlivet og klemme den til mos. 

Anonymkode: e0b90...b48

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett et kondom noen gang? Har du sett videoer på youtube hvor de trekker disse små greiene over hodet, holder de ut av vinduet på biler og blåser de opp på størrelse med en flodhest? Du kan blåse opp et kondom helt enormt og hvis du slipper ut luften så blir den liten igjen.

Vagina er på samme måte. Du kan få plass til ganske store ting der i. Heh, du har jo fått klemt ut din datter gjennom vagina. Like fullt så kan du klemme rundt et finger med vagina. Den kan tøye seg ut og den kan trekke seg sammen.

Du er innenfor normalen. Men du kan, som andre har nevnt, trene opp musklene i underlivet. Du har gode og sterke muskler når du kan ta en skrellet banan i et kondom i underlivet og klemme den til mos. 

Anonymkode: e0b90...b48

Hun skriver at hun har tatt keisersnitt, og mistenker at noen av nervene har blitt ødelagt, sånn at hun ikke har kontroll på bekkenmuskulaturen.

Anonymkode: a0677...687

• Liker 1
Skrevet

Om du tror det er bedre å være trang å få vondt av store peniser. Så er ikke det stort bedre. Der sliter jeg. 44 år og redd for store peniser, for det gjør så veldig vondt!!

Anonymkode: daf8f...b1b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får plass til både penis og fingre. Det finnes jo leketøy som kan brukes samtidig med penis, så så unormalt kan det vel ikke være?

Anonymkode: c8dae...ff0

Når du ikke er seksuelt opphisset? 

Anonymkode: 12745...ef8

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du tror det er bedre å være trang å få vondt av store peniser. Så er ikke det stort bedre. Der sliter jeg. 44 år og redd for store peniser, for det gjør så veldig vondt!!

Anonymkode: daf8f...b1b

Men så ELSKER menn trange fitter da....føles mye bedre.

Anonymkode: af6b7...8f6

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da spiller det ingen rolle hva som føles bedre for kvinnen? Hvis en kvinne syntes det gjør vondt så spiller det for faen ingen rolle om du som mann "elsker" følelsen. 

Anonymkode: b4dae...d8d

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til 2017 der kvinnens nytelse også spiller en rolle. 

Anonymkode: 12745...ef8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...