AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hei. Har vært i utredning nå, og endelig fått svar på hva jeg egentlig plages med. Men på nav omtaler de fortsatt tidligere diagnoser som er blitt sett på, dvs jeg trodde jeg hadde bipolar lidelse og så det til min lege. Legen har da bittert det, men jeg er aldri utredet for dette. Hvordan kan nav forholde seg til en diagnose jeg ikke har! Å hva mener de når de skriver: i dine legepapirer er bipolar diagnose nevnt, men du mener du ikke har denne diagnosen. Selvfølgelig vet jeg at jeg ikke har det nå etter utredning. Jeg skjønner ikke HVA nav prøver å oppnå. Hvor/hvordan kan jeg forandre og få oppklaring i dette? Takk! Anonymkode: 73fe7...ab0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Be legen din kontakte saksbehandler og si fra Anonymkode: 0c711...925
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har vært i utredning nå, og endelig fått svar på hva jeg egentlig plages med. Men på nav omtaler de fortsatt tidligere diagnoser som er blitt sett på, dvs jeg trodde jeg hadde bipolar lidelse og så det til min lege. Legen har da bittert det, men jeg er aldri utredet for dette. Hvordan kan nav forholde seg til en diagnose jeg ikke har! Å hva mener de når de skriver: i dine legepapirer er bipolar diagnose nevnt, men du mener du ikke har denne diagnosen. Selvfølgelig vet jeg at jeg ikke har det nå etter utredning. Jeg skjønner ikke HVA nav prøver å oppnå. Hvor/hvordan kan jeg forandre og få oppklaring i dette? Takk! Anonymkode: 73fe7...ab0 Er en god del idioter som jobber i NAV dessverre. Be legen din ta kontakt med NAV. Herlighet, om jeg skulle hatt alle diagnoser som er spekulert i i legenotatene mine oppover så hadde jeg vel hatt 100 diagnoser inkludert kreft. Anonymkode: 4614b...f93
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en god del idioter som jobber i NAV dessverre. Be legen din ta kontakt med NAV. Herlighet, om jeg skulle hatt alle diagnoser som er spekulert i i legenotatene mine oppover så hadde jeg vel hatt 100 diagnoser inkludert kreft. Anonymkode: 4614b...f93 Nettopp! Jeg forstår meg virkelig ikke på nav. Behandleren min oppfører seg som om jeg lyver når jeg sier jeg ikke har diagnosen. Anonymkode: 73fe7...ab0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp! Jeg forstår meg virkelig ikke på nav. Behandleren min oppfører seg som om jeg lyver når jeg sier jeg ikke har diagnosen. Anonymkode: 73fe7...ab0 Ts her btw Anonymkode: 73fe7...ab0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Be legen din kontakte saksbehandler og si fra Anonymkode: 0c711...925 Ja, har ordnet ned individuell plan, så håper ikke dette blir for mye styr. Takk for hjelpen. Anonymkode: 73fe7...ab0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå