Gå til innhold

Hormonspiral og plutselig kviser??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nå hatt hormonspiralen i litt over ett halvt år, tenkte det ville være den beste beskyttelsen. Har 2 barn og vik ikke ha flere...med det første:) 

Problemet er at jeg de to siste mnd har fått noen kviser her og der, ikke sterkt plaget med masse kviser, men mye nok for meg. Kan det være hormon spiralen? Hvorfor var det ikke slik i begynnelsen da? 

Er sunn og opptatt av godt kosthold, så det kan umulig være det. Er i tillegg utdannet hudpleier, så har prøvd en ørten av hudpleieprodukter for fet hud uten å lykkes. Jeg får noen av de vonde "innebygde" som en kaller det.

Hjelper det om jeg tar ut spiralen? Noen med lignende erfaringer? Evt hva gikk dere over til? Jeg kan ikke ha p-piller pga jeg har hatt svangerskapsforgiftning tidligere. Ble frarådet det. 

Hilsen meg:) 

Anonymkode: be446...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med legen din. På meg gikk det over av seg selv, fikk bare litt smånupper. Om du er gift/samboerskap, så kan vel mannen din sterilisere seg, om dere ikke skal ha flere barn?

Anonymkode: 711ed...56c

Skrevet

Han jeg tidligere var sammen med gjorde det til slutt, men begynte på spiral egentlig mest med tanke på å slippe tante mnd'tlig. Det gikk greit, men de forbaska kvisene derimot. Kan høre med fastlegen eller apotek. 

Skrevet

Mente han steriliserte seg til slutt, han jeg var sammen med. Den kunne misforstås litt;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...