Sillyline Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Hva slags medisin får du? Og hvordan påvirker det dagen din? Merker du stor forskjell på deg selv før og etter medisinering?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Jeg er jente på 17, og startet på concerta for noen uker siden... Og jeg synes den er helt fantastisk!! Håper effekten jeg har nå varer evig. Man merker heller ingen overgang når man tar den... Første dag kjente jeg meg litt rar, med ubehag i brystet og økt puls. Men dette forsvant etter 1 dag. Og jeg har 0 behov for å spise, bare hvis jeg faktisk er sulten. Jeg slet veldig med impulsiv overspising, og har endelig klart å endre kostholdsvanene mine. Jeg har tidligere ikke klart å komme opp om morgenen, og aldri gjort skolearbeid i mer enn maks 10 min uten å måtte ta mobil eller gåpause... Nå sitter jeg i flere timer og tiden flyr. Jeg er så glad for denne medisinen:) Anonymkode: 37a9f...042 1
Sillyline Skrevet 29. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente på 17, og startet på concerta for noen uker siden... Og jeg synes den er helt fantastisk!! Håper effekten jeg har nå varer evig. Man merker heller ingen overgang når man tar den... Første dag kjente jeg meg litt rar, med ubehag i brystet og økt puls. Men dette forsvant etter 1 dag. Og jeg har 0 behov for å spise, bare hvis jeg faktisk er sulten. Jeg slet veldig med impulsiv overspising, og har endelig klart å endre kostholdsvanene mine. Jeg har tidligere ikke klart å komme opp om morgenen, og aldri gjort skolearbeid i mer enn maks 10 min uten å måtte ta mobil eller gåpause... Nå sitter jeg i flere timer og tiden flyr. Jeg er så glad for denne medisinen:) Anonymkode: 37a9f...042 Kjempegodt å høre!! :D
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 http://goop.com/wellness/detox/a-heavy-metal-detox/ Anonymkode: 41b2c...0d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå