AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Det har skjedd noe i famiien. Politiet er i bildet,og det er alvorlig. Det er ting en normalt bare leser om. Hjertet hamrer og jeg føler at tankene mine ikke fester seg,sånn at alt er virrvarr. Er alene og resten av familie og slekt er langt unna da jeg har ferie. Jeg skjønner at dette her er panikkangst. Svetter og har det helt forferdelig. Jeg trenger noen trøstende ord. Er det andre her som har opplevd å plutselig befinne seg under avisens overskrifter? Alt er så surrealistisk! Familien ber meg komme hjem og de vil ivareta meg,men kommer meg ikke hjem før tidligst i morgen. Anonymkode: 16746...441
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Sender en trøsteklem 💕💕 Anonymkode: 3be4b...b55
lillesky Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod)
Fremhevede innlegg