AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #41 Skrevet 12. november 2017 Det dummeste jeg ser er folk i CG. Spesielt de som sier de MÅ ha slike jakker fordi de fryser, og så går de med jakka oppe, ankelsokker og Converse og 2XU-tights. Da er man ikke sånn spesielt smart. At det fortsatt er lov å selge de jakkene er for meg totalt ubegripelig. Anonymkode: 2762b...e9e 11
Honey Dew Skrevet 12. november 2017 #42 Skrevet 12. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja man kjøper kvalitet. Å kjøpe noe med et mishandla og dødt dyr rundt kragen, er ikke kvalitet. Det er dumskap. Det finnes så mange bra jakker som holder en varm uten å mishandle dyr. Når folk som bor i polare strøk klarer seg helt fint uten disse pelskragene, så klarer en fisefin byfrøken seg uten også. Hver gang jeg ser noen med pelskrage eller den idiotiske pelsdusken i lua, så ser jeg en tanketom og lite reflektert person. Btw. Så en film nylig der de kappa av beina på en høyst levende hund. Det er slik pelsen din kommer fra. Det uttrykket til hunden når den fikk det ene benet kappa av, kan jeg aldri glemme Anonymkode: 2762b...e9e Husk på at disse er tenåringer og følger moten
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #43 Skrevet 12. november 2017 12 minutter siden, Honey Dew skrev: Husk på at disse er tenåringer og følger moten Man ser da godt voksne med pels ellers. Anonymkode: dfe75...768
Mynona Skrevet 15. november 2017 #44 Skrevet 15. november 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #45 Skrevet 16. november 2017 På 12.11.2017 den 1.11, AnonymBruker skrev: Ja man kjøper kvalitet. Å kjøpe noe med et mishandla og dødt dyr rundt kragen, er ikke kvalitet. Det er dumskap. Det finnes så mange bra jakker som holder en varm uten å mishandle dyr. Når folk som bor i polare strøk klarer seg helt fint uten disse pelskragene, så klarer en fisefin byfrøken seg uten også. Hver gang jeg ser noen med pelskrage eller den idiotiske pelsdusken i lua, så ser jeg en tanketom og lite reflektert person. Btw. Så en film nylig der de kappa av beina på en høyst levende hund. Det er slik pelsen din kommer fra. Det uttrykket til hunden når den fikk det ene benet kappa av, kan jeg aldri glemme Anonymkode: 2762b...e9e Makan så fordomsfull du er. Er folk som går med pels tanketomme og lite reflekterte? Hvorfor definerer det om man går med pels eller ikke hvem man er? Det er faktisk ikke så svart/hvitt, og det blir for dumt å dømme folk for hva man går med. Synes du virket litt lite reflektert for å være helt ærlig... Til tema: jeg er veldig fornøyd med min woolrichjakke. Har hatt den i 5-6 år nå, og den ser ennå veldig fin ut. Synes de også er litt finere i formen enn det GC er. Anonymkode: 1af8f...2e4 3
TinaEmilie98 Skrevet 16. november 2017 #46 Skrevet 16. november 2017 På 12.11.2017 den 9.02, AnonymBruker skrev: Det dummeste jeg ser er folk i CG. Spesielt de som sier de MÅ ha slike jakker fordi de fryser, og så går de med jakka oppe, ankelsokker og Converse og 2XU-tights. Da er man ikke sånn spesielt smart. At det fortsatt er lov å selge de jakkene er for meg totalt ubegripelig. Anonymkode: 2762b...e9e Jeg går både med converce og 2XU tights, og Canada Goose eller den nye SVEA jakka mi... Men har aldri sagt at jeg MÅ ha hverken den ene eller andre jakka! Jeg må heller ikke ha 2XU tights, for jeg trener aldri... men de tightsene liker jeg for de er gode og fine! Jeg går med de klærne jeg selv like, og syns er fine og gode! Det er vel min sak og min smak! 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #47 Skrevet 16. november 2017 On 9/28/2017 at 4:31 PM, AnonymBruker said: Beklager, det er synd du føler for å kommentere det. Alt jeg er ønsker er å holde meg sykdomsfri og varm i vinter. Jeg ba også om forslag til lignende jakker, du kunne jo gitt meg et godt forslag istede for å kommentere noe så meningsløst. Uansett, takk for innspill som ikke hjalp meg i min sak og ha en super dag videre :-) Anonymkode: 10e58...8a0 Jeg nekter å tro på at du ikke klarer å holde deg sykdomsfri uten Canada goose, med mindre det er noe alvorlig galt med deg. On 9/28/2017 at 4:33 PM, AnonymBruker said: Kan dere ikke komme med forslag da, isteden for å kommentere slik. Skjønner dere godt, men jeg vil bare holde meg varm. Vær så snill å slutt å kommentere det åpenlyste. Jeg bryr meg ikke, beklager. Elsker dyr, men reven er allerede skutt. Beklager :-) jeg vil bare holde meg varm. Anonymkode: 10e58...8a0 Reven er allerede skutt, herregud for et latterlig "argument". Poenget er vel at dyrene behandles som dritt, og vil fortsette å bli behandlet som dritt fordi sånne som deg fortsetter å støtte sånne merker. Det er mer innafor å kjøpe gammeldagse pelskåper fordi da er allerede dyret skutt og ribbet uten at du støtter industrien ved å kjøpe enda mer. Håper du blir satt i et kjempetrangt bur og blir ribbet uten bedøvelse. Anonymkode: 6cf3e...9fd 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #48 Skrevet 16. november 2017 Å kjøpe de jakkene er som å kjøpe masseproduserte døde dyr som lider for at du skal se fin å følge moten.. værs så god. Du kan ta til deg informasjon eller la være. Anonymkode: fce8f...cea 4
-Fiona- Skrevet 16. november 2017 #49 Skrevet 16. november 2017 (endret) På 3.10.2017 den 18.19, *Emma* skrev: Jeg er veldig fornøyd med min jakke fra Fleischer Couture. Har hatt Goose men etter at jeg ble opplyst om hvordan de lages bruker jeg den ikke. Jeg syns FC sin er mer elegant og penere. Den har også pels på hetten, men dette er (i hvert fall ifølge produsenten) "dyrevennlig pels". (Kort fortalt: Pelsen kommer fra alpakka. Disse dyrene er mye mer verdt levende enn døde fordi man kan klippe dem -som sau- og dermed selge pelsen mange ganger. Men fordi vintrene i fjellene i Peru, der de lever, er fryktelige kalde er det mange som dør i løpet av vinteren. Denne pelsen brukes da bla på disse jakkene.) Dette! Pelsen på kraven er økologisk alpakkafiber (dvs fra selvdød alpakka) , og sporbar dun, så for de som bryr seg er den etter alt å dømme dyrevennlig. I tillegg er den VARM! Jeg prøvde Woolrich og FC, og det var ingen tvil om hvilken som satt penest på (iallfall min kropp), i tillegg var den så mye lettere og mer behagelig å ha på seg. Også er det verdt å nevne en liten detalj - FC har høy krave/hals, det har iallfall ikke Woolrich. Så da slipper man skjerf ☺️ Endret 16. november 2017 av -Fiona- 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #50 Skrevet 16. november 2017 (endret) 50 minutter siden, -Fiona- skrev: FC har høy krave/hals, det har iallfall ikke Woolrich. Så da slipper man skjerf ☺️ Min Woolrich har noe å feste fast i i halsen slik at jeg slipper skjerf. Anonymkode: dfe75...768 Endret 16. november 2017 av lillesky 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #51 Skrevet 16. november 2017 Vet du at vet ved jakker som Canada goose, Ts så river de av fjærene MENS de lever. Anonymkode: fce8f...cea 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #52 Skrevet 16. november 2017 On 10/3/2017 at 6:19 PM, *Emma* said: Jeg er veldig fornøyd med min jakke fra Fleischer Couture. Har hatt Goose men etter at jeg ble opplyst om hvordan de lages bruker jeg den ikke. Jeg syns FC sin er mer elegant og penere. Den har også pels på hetten, men dette er (i hvert fall ifølge produsenten) "dyrevennlig pels". (Kort fortalt: Pelsen kommer fra alpakka. Disse dyrene er mye mer verdt levende enn døde fordi man kan klippe dem -som sau- og dermed selge pelsen mange ganger. Men fordi vintrene i fjellene i Peru, der de lever, er fryktelige kalde er det mange som dør i løpet av vinteren. Denne pelsen brukes da bla på disse jakkene.) Selg den! Så blir det en mindre person som støtter Canada goose Anonymkode: 6cf3e...9fd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #53 Skrevet 16. november 2017 KappAhl har 30 % på ytterjakker nå, jeg fant en flott og varm jakke til 700 kroner. Anonymkode: 815a6...e98 3
lillesky Skrevet 16. november 2017 #54 Skrevet 16. november 2017 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og personangrep. /lillesky (mod)
Bonusmammaen Skrevet 16. november 2017 #55 Skrevet 16. november 2017 Til informasjon: https://www.dyrevern.no/pels/pelsfri_mote/canada_goose_pels_dyremishandling jeg ville kjøpt fjellreven eller north face. 3
-Fiona- Skrevet 16. november 2017 #56 Skrevet 16. november 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min Woolrich har noe å feste fast i i halsen slik at jeg slipper skjerf. Anonymkode: dfe75...768 Ja, jo, men den jeg prøvde var likevel ikke tett i halsen. Mulig det finnes modeller der glidlåsen kan trekkes helt opp. Men som sagt, en detalj JEG la merke til.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #57 Skrevet 17. november 2017 Ville gått for CG, verdt hver krone. Anonymkode: 66619...c43 2
lillesky Skrevet 17. november 2017 #58 Skrevet 17. november 2017 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. /lillesky (mod) 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #59 Skrevet 17. november 2017 ONDSKAP! Anonymkode: f16a9...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #60 Skrevet 17. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: ONDSKAP! Anonymkode: f16a9...7f4 Den som kaller andre for onde, er selv ond Anonymkode: 2dd35...158
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå