Gå til innhold

Woolrich eller Canada Goose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en god og varm vinterjakke. 

Står mellom Woolrich og Canada Goose, merke bryr jeg meg egentlig ikke om. Heller kvalitet og varme som betyr noe. 

Jakken må også være i størrelse 2XS da jeg er veldig lita og spinkel. 

Noen som har erfaring med noen av disse jakkene? Eller har andre i samme utseende og anbefale :-)

(Canada Goode Victoria og Woolrich Artic Luxury Parka)

IMG_1307.PNG

IMG_1308.PNG

Anonymkode: 10e58...8a0

Skrevet

Er du klar over hvordan dyr faktisk blir behandlet under produksjon av slike klær??                  

Anonymkode: f2ce3...197

• Liker 22
Skrevet

Ingen av dem fordi jeg ikke vil støtte dyreplageri. Det bør ikke du gjøre heller. Finnes nok av varme jakker som er dyrevennlige. 

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvordan dyr faktisk blir behandlet under produksjon av slike klær??                  

Beklager, det er synd du føler for å kommentere det. Alt jeg er ønsker er å holde meg sykdomsfri og varm i vinter. Jeg ba også om forslag til lignende jakker, du kunne jo gitt meg et godt forslag istede for å kommentere noe så meningsløst. Uansett, takk for innspill som ikke hjalp meg i min sak og ha en super dag videre :-)

• Liker 7
Skrevet

Stormberg har dyrevennlige og varme vinterjakker. 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, det er synd du føler for å kommentere det. Alt jeg er ønsker er å holde meg sykdomsfri og varm i vinter. Jeg ba også om forslag til lignende jakker, du kunne jo gitt meg et godt forslag istede for å kommentere noe så meningsløst. Uansett, takk for innspill som ikke hjalp meg i min sak og ha en super dag videre :-)

Didrikson jakkene er gode og varme, here you go :) Nå trenger du ikke å google alternative merker! 

Anonymkode: 6017e...4f8

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Ingen av dem fordi jeg ikke vil støtte dyreplageri. Det bør ikke du gjøre heller. Finnes nok av varme jakker som er dyrevennlige. 

Kan dere ikke komme med forslag da, isteden for å kommentere slik. 

Skjønner dere godt, men jeg vil bare holde meg varm. Vær så snill å slutt å kommentere det åpenlyste. Jeg bryr meg ikke, beklager. Elsker dyr, men reven er allerede skutt. Beklager :-) jeg vil bare holde meg varm.

• Liker 2
Skrevet

Too bad Didriksonjakkene ikke ligner på overnevnte modeller. 

Skrevet

Too bad Didriksonjakkene ikke ligner på overnevnte modeller. 

Du vil altså ha en jakke som enten er prikk lik Canada Goose eller Woolrich? Og jeg tviler sterkt på at du nettopp sjekket hele sortimentet til Didrikson, for det tar relativt lang tid 

Anonymkode: 6017e...4f8

• Liker 4
Skrevet

Skjønner dere godt, men jeg vil bare holde meg varm. Vær så snill å slutt å kommentere det åpenlyste. Jeg bryr meg ikke, beklager. Elsker dyr, men reven er allerede skutt. Beklager :-) jeg vil bare holde meg varm.

Jeg har kommet med et forslag lenger ned. Stormberg. Glemte å skrive det i det første innlegget. 

Leit at du blir fornærmet over at vi minner deg på hvordan de dyrene lider. Det er helt jævlig. Tviler på at du elsker dyr når du støtter den motbydelige industrien. Det er ikke ment som noe angrep i det hele tatt. Det er nemlig ikke alle som er klar over hvor jævlig de dyrene lider.

• Liker 15
Gjest Belle âme
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker dyr? Hahahah, bullshit:fnise:

Uansett: Fjellreven, Burton, Timberland, Stormberg og Rönisch. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye av problemet består i at pelsdyr ikke blir skutt. De blir fanget i feller, avlivet med strøm gjennom endetarmen osv. Du virker så uvitende at jeg har et lite håp om at du har startet denne tråden for å provosere. 

• Liker 21
Skrevet

Kjøp den en Goose du, de er gode og varme, slitesterke er de også så de varer lenge om man tar vare på de!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har CG og er kjempefornøyd med den

Anonymkode: 2dd35...158

• Liker 2
Skrevet

Par UGG nå, så blir du ekstra snasen.

Anonymkode: 003e8...196

• Liker 8
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ute etter en god og varm vinterjakke. 

Står mellom Woolrich og Canada Goose, merke bryr jeg meg egentlig ikke om. Heller kvalitet og varme som betyr noe. 

Jakken må også være i størrelse 2XS da jeg er veldig lita og spinkel. 

Noen som har erfaring med noen av disse jakkene? Eller har andre i samme utseende og anbefale :-)

(Canada Goode Victoria og Woolrich Artic Luxury Parka)

IMG_1307.PNG

IMG_1308.PNG

Hva skal du med en så dyr jakke? Bor du på Finnmarksvidda eller i lavlandet med milde vintre? 

Anonymkode: 955f1...c61

• Liker 4
Skrevet

Det er egentlig fullstendig unødvendig å bruke fleire tusen kroner på vinterjakke.                

• Liker 4
Skrevet

Hadde kjøpt en Svea eller fjallreven.

Anonymkode: 7feaa...a1e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...