AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Når jeg blir litt kald slik at brystvortene mine blir stive, så endres formen på puppene mine seg litt også, og da synes jeg faktisk de kan se litt søte og fine ut. Men til vanlig så synes jeg de er så stygge og ekle. De er veldig små, bruker A-cup, også har de så rar form. Kanskje litt stygt p sammenligne de på denne måten, men jeg synes de ligner på manboobs... Har alltid ønsket meg større pupper så jeg kan føle meg mer feminin og gå med søte topper med litt utrigning, men har vel godtatt at de bare er så små. Men så er det denne formen da, som jeg har veldig komplekser for, og problemet her er at jeg ikke liker å ta av meg bh-en eller vise puppene mine til en mann, fordi de er så små og stygge.. Hvordan skal jeg komme over det? Anonymkode: 6e774...f65
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Veldig kjedelig å ha komplekser. Vil påstå alle har det. Fant en side med et galleri over mange ulike typer pupper: http://www.007b.com/breast_gallery.php Ta en titt. Kanskje du finner noen som ligner på dine. Jeg tror at når du er naken foran en mann så syntes han deg er vakker uansett! Anonymkode: 2e207...7c5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Se på GoT! Der er det mange med ulike pupper. Anonymkode: 2e207...7c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå