Gå til innhold

Bryter sammen forran fastlegen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vell ikke bare meg som har brutt sammen forran fastlegen når man har vært på time..

Jeg kjenner jeg er på nippet til et psykisk sammenbrudd

Anonymkode: f6e54...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vell ikke bare meg som har brutt sammen forran fastlegen når man har vært på time..

Jeg kjenner jeg er på nippet til et psykisk sammenbrudd

Anonymkode: f6e54...fe2

Nei du er ikke alene. 

Jeg (mann) gikk totalt i oppløsning ved en konsultasjon med fastlegen for noen år siden. Nå var det riktignok spesielle omstendigheter rundt dette, men legen var meget forståelsesfull og håndterte det på en meget profesjonell og human måte.

Når alt kommer til alt, var det en lettelse å få vise sin sårbare side overfor legen, da det viste med all tydelighet hvor sårbar man faktisk er.

• Liker 2
Skrevet

Det kan skje den beste. Håper du får den hjelpen du trenger, lykke til.

Skrevet

Dette er veldig vanlig og helt greit. Håper du blir fulgt opp og at situasjonen din bedrer seg. 

Anonymkode: 8a024...f53

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er absolutt ikke den eneste. Det er ikke lenge siden jeg leste en tråd om akkurat det samme :)

Anonymkode: 520df...150

Skrevet

Ja det er nok veldig mange av oss som har opplevd akkurat det i vonde perioder i livet. Men det er bra at du kan snakke med legen om det vanskelige selv om du skulle bryte sammen fordi da får du riktig hjelp videre. Klem til deg TS og lykke til videre :hug:

Anonymkode: 020c6...e2c

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig. De fleste vil en eller flere ganger i løpet av livet være langt nede og trenge hjelp, ihvertfall en som lytter. 

Jeg har brutt sammen foran fastlegen, så han har sett meg på mitt laveste. Og jeg tenker at det er helt greit. Han var veldig forståelsesfull, kunne vel egentlig ikke blitt møtt på en bedre måte.

Anonymkode: 83131...fd9

Skrevet

Hehe, det har skjedd meg mange ganger. Og det har overrasket meg litt, for jeg har det ikke så fælt til daglig som det kan virke går jeg buser ut til fastlegen. Men det er en fin ventil, og så går jeg derifra med en bedre følelse og fikk hjelp for det jeg kom for. 

Anonymkode: 4799b...ec7

Skrevet

Det gjorde jeg en gang jeg hadde angst. Etter det sto det i journalen at jeg var/er labil. Ikke lurt. 

Anonymkode: 9d7e8...9ac

Skrevet

Nei.

Anonymkode: c972e...7c9

Skrevet

Det har jeg gjort et par ganger også. Er alltid når jeg ikke har det så bra og må forklare hvorfor og bla bla. Snakker aldri med noen om vonde følelser, så da griner jeg bestandig når jeg gjør det og da sitter jeg jo alltid hos en lege :fnise: 

Tror de er vant til det, mange snakker jo med dem om henvisning til psykolog, sykemelding ved dødsfall og lignende. Da er det nok ikke uvanlig å revne litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...