Gå til innhold

Høylytt sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha ekstra høylytt sex på hoteller, ferieleiligheter o.l. der dere aldri trenger å snakke med naboene igjen?

Anonymkode: 3cc8c...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om å ha ekstra høylytt sex på hoteller, ferieleiligheter o.l. der dere aldri trenger å snakke med naboene igjen?

Anonymkode: 3cc8c...d77

Blir du opphisset av at andre hører?

Anonymkode: d2adc...b16

Skrevet

Bedre å ha enn å høre på, for å si det slik...

• Liker 4
Skrevet

Jeg syntes det er respektløst og hensynsløst. Man skal aldri inkludere noen i ens sexliv imot deres vilje. 

• Liker 3
Skrevet

Får selv mye sterkere orgasmer når jeg vet at noen hører jeg har sex å at det går for meg. Mister alle hemninger å klarer ikke holde ting inne, det må ut.

Anonymkode: 7b4a7...b66

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig hensynsløst. Har vært på hotell med ungene flere ganger, og det kommer høylytte stønn fra alle kanter. Utrolig morsomt. Not. Endte opp med at jeg gikk fra hotellrom til hotellrom og ba folk om å roe ned. Sjeldent at jeg har vært med på noe så flaut. Vi er ikke på hotell for å høre live sexshow.

Anonymkode: c7a16...5ce

• Liker 2
Skrevet

Hva slags hoteller er det dere bor på egentlig? Hører nå iblant litt dunking jeg også når jeg er ute og reiser, men noe særlig mer enn det er det ikke. Akkurat som i blokken hjemme.

Skrevet

Gjør det aldri så andre hører, og er drit takknemmelig for at jeg bor i en lydisolert leilighet for å si det sånn! :D

Anonymkode: f0acc...804

Skrevet

man skal ikke holde igjen. høylytt sex er den beste. klart vet du at det er barn vegg i vegg så tar man hensyn. om ikke så er det rimelig normalt blandt oss alle vil jeg tro.

Skrevet

Jeg hater å være til bry for andre, så det kunne jeg ikke ha gjort tror jeg :P

Skrevet

Da vi leide kunne vi finne på å leie et hotellrom slik at vi kunne gjøre hva vi ville uten at folk vi kjente hørte oss. Litt hensyn tok vi selvsagt. Flytta frem senga fra veggen og lukket vinder og slikt. Og hadde selvfølgelig en tanke om at det kunne være barn i noen av rommene rundt oss. Har aldri opplevd å høre andre ha sex på hotell. Nå har vi egen bolig og gjør som vi vil hjemme👍🏼

Anonymkode: 364bf...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...