AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Eller er det bare en unnskyldning brukt av mennesker som ikke får seg sex? Anonymkode: 211c3...61a
Signe28 Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Det kan hende noen bruker det som unnskyldning, men det er likevel et reellt fenomen. https://en.wikipedia.org/wiki/Asexuality
BiancaH96 Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Sikkert en grei unnskyldning for de som ikke får seg noe og er flaue over det, men at de faktisk finnes er sant. En venninne av meg har aldri vært kåt, og jeg vet med 100% sikkerhet at det ikke bare er noe hun sier.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Jeg tror det skjuler seg mange som bare ikke har oppdaget egen seksualitet bak de som mener de er aseksuelle. For mange kvinner er det ikke vanlig å bli kåt sånn helt uten videre, de tennes først av gjensidig tiltrekning og berøring. Anonymkode: dfab6...ea3 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tror det skjuler seg mange som bare ikke har oppdaget egen seksualitet bak de som mener de er aseksuelle. For mange kvinner er det ikke vanlig å bli kåt sånn helt uten videre, de tennes først av gjensidig tiltrekning og berøring. Anonymkode: dfab6...ea3 Tull,hva med alle menna som er asekuelle? mange av de. Anonymkode: 4943c...745 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull,hva med alle menna som er asekuelle? mange av de. Anonymkode: 4943c...745 Mange er det nok ikke men det er en prosentandel i befolkningen. Anonymkode: c6063...95e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #9 Skrevet 28. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Mange er det nok ikke men det er en prosentandel i befolkningen. Anonymkode: c6063...95e Det er faktisk en stor prosentandel av menn som er asekueksulle. Eller er det som kvinner at de ikke har oppdaget sin seksualitet?? Anonymkode: 4943c...745 1
Gjest Froning Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 26 minutter siden, BiancaH96 skrev: Sikkert en grei unnskyldning for de som ikke får seg noe og er flaue over det, men at de faktisk finnes er sant. En venninne av meg har aldri vært kåt, og jeg vet med 100% sikkerhet at det ikke bare er noe hun sier. Hvordan kan du vite det 100% sikkert 🤔?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #11 Skrevet 28. september 2017 Jeg tror at aseksuell er en tilstand man kan gå inn og ut av. Jeg tror ikke nødvendigvis at man må være aseksuell hele livet, men jeg tror nok definitivt noen kan være det i perioder, ja. Jeg selv vil definere meg som mer eller mindre aseksuell de siste tre årene (siden mitt siste barn ble født). Jeg har absolutt aldri lyst på sex, jeg tenner ikke på mannen min (men har selvsagt sex med han et par ganger i uka likevel) og jeg onanerer aldri, noe jeg gjorde flere ganger i uka før. Håper at vi «en vakker dag» kan få tilbake det sexlivet vi hadde før, for jeg har et vagt minne om at det var ganske hyggelig. Pliktsex er jo også ganske slitsomt i lengden, det blir som støvsuging og klesvask- man må bare få det unnagjort, og så gleder man seg over at det er en liten stund til neste gang. Så jeg håper jo som sagt på at jeg slipper å være aseksuell resten av livet. Anonymkode: 8988d...f39 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #12 Skrevet 28. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Jeg tror at aseksuell er en tilstand man kan gå inn og ut av. Jeg tror ikke nødvendigvis at man må være aseksuell hele livet, men jeg tror nok definitivt noen kan være det i perioder, ja. Jeg selv vil definere meg som mer eller mindre aseksuell de siste tre årene (siden mitt siste barn ble født). Jeg har absolutt aldri lyst på sex, jeg tenner ikke på mannen min (men har selvsagt sex med han et par ganger i uka likevel) og jeg onanerer aldri, noe jeg gjorde flere ganger i uka før. Håper at vi «en vakker dag» kan få tilbake det sexlivet vi hadde før, for jeg har et vagt minne om at det var ganske hyggelig. Pliktsex er jo også ganske slitsomt i lengden, det blir som støvsuging og klesvask- man må bare få det unnagjort, og så gleder man seg over at det er en liten stund til neste gang. Så jeg håper jo som sagt på at jeg slipper å være aseksuell resten av livet. Anonymkode: 8988d...f39 For noen tror jeg det gjelder det. Jeg er mann på 37, liker ikke sex. Anonymkode: 4943c...745 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #13 Skrevet 28. september 2017 Den er mange menn som er forelsket i meg, men er fortsatt aromantisk. Det er ikke en unnskyldning for meg og jeg regner ikke med folk er aseksuelle bare for å beskytte seg. Anonymkode: 4cb4d...78c 2
Gjest Nordavind Skrevet 28. september 2017 #14 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For noen tror jeg det gjelder det. Jeg er mann på 37, liker ikke sex. Anonymkode: 4943c...745 Kan signere under denne
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #15 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en stor prosentandel av menn som er asekueksulle. Eller er det som kvinner at de ikke har oppdaget sin seksualitet?? Anonymkode: 4943c...745 Er det så stor andel altså? Anonymkode: c6063...95e
ajarRun Skrevet 28. september 2017 #16 Skrevet 28. september 2017 Jeg var aseksuell i 18 timer når jeg klarte å få en rift i splenum når jeg pulte kjæresten min i et vann i Sverige. Det var også første og enste gang jeg fikk mensen.
Gjest Elseby13 Skrevet 28. september 2017 #17 Skrevet 28. september 2017 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg var aseksuell i 18 timer når jeg klarte å få en rift i splenum når jeg pulte kjæresten min i et vann i Sverige. Det var også første og enste gang jeg fikk mensen. Veldig morsomt, du. Du vet tydeligvis heller ikke hva mens er.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #18 Skrevet 28. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Er det så stor andel altså? Anonymkode: c6063...95e Ja. Anonymkode: 4943c...745
ajarRun Skrevet 28. september 2017 #19 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Elseby13 skrev: Veldig morsomt, du. Du vet tydeligvis heller ikke hva mens er. Mens betyr samtidig på en måte. "Jeg spiser mens hun blør fra vagina". Her betyr det samtidig.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #20 Skrevet 28. september 2017 8 minutes ago, abrasiveRefraction said: Jeg var aseksuell i 18 timer når jeg klarte å få en rift i splenum når jeg pulte kjæresten min i et vann i Sverige. Det var også første og enste gang jeg fikk mensen. 3 minutes ago, abrasiveRefraction said: Mens betyr samtidig på en måte. "Jeg spiser mens hun blør fra vagina". Her betyr det samtidig. Hva faen er det som er galt med deg? Anonymkode: 619bd...c95 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå