Benson Skrevet 29. september 2017 #21 Skrevet 29. september 2017 Gå på date som vanlig. Dersom dere kommer til det punktet hvor dere kan/vil ha sex så sier du at du har mensen og så tar dere det derfra. Ikke hør på de som mener at du nærmest skylder han en BJ. Dette er helt og holdent opp til deg.
Benson Skrevet 29. september 2017 #22 Skrevet 29. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Måtte informere han jeg dater om at jeg hadde mensen, og han sa bare "er du sikker på at det ikke går?" på en veldig rolig og forståelsesfull måte. Ingen press, men jeg ante at han ikke syntes det gjorde noe. Neste gang jeg hadde mensen sa jeg vi kunne prøve, og han var veldig hensynsfull. Vi bor ikke nærme hverandre, og jeg får sannsynligvis mensen når jeg besøker han snart, men jeg vet det ikke er et problem. Han tar hensyn og er forsiktig, og vi kan likevel ha sex Det kommer veldig an på hva dere begge er komfortable med, jeg har aldri gjort det med noen før når jeg har hatt mensen, men han her er noe for seg selv. Anonymkode: c7cba...ee6 Jeg syns dette var et rart innlegg. Han var hensynsfull og rolig og forståelsesfull skriver du? Hva skulle han ellers være, liksom? Jeg hadde ikke trengt at han var forsto at jeg hadde mensen. Det er hva det er. Hva annet enn forståelsesfull skulle han liksom være? 1
draug 75 Skrevet 29. september 2017 #23 Skrevet 29. september 2017 Vel... Golf, for eksempel, er jo også et spill med flere hull... Nei, men seriøst, det går an å si et det er en snag i vegen, det gjør det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #24 Skrevet 29. september 2017 Fikk mensen under sex på min 2.date.. Lite flaut når du får vite at han måtte rense overmadrassen 😂🙈 Anonymkode: 97e8a...839
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #25 Skrevet 29. september 2017 Jeg skjønner ikke helt....? Du får mensen på 3.date? Og så? Dere kan da ha sex for det? Du setter inn en ob, og vips; ingen blødninger i senga. Dere trenger jo ikke ha samleie for å ha sex? Jeg og kjæresten har alltid sex selv om mensen er på besøk, det er jo ikke penetreringen som er det viktigste under sex ;-) Anonymkode: d2b3f...bc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå