AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Skal på date på lørdag. Det er tredje daten, og det har vært så hett mellom oss (vi skriver mye til hverandre) at nå er vi sååå klare for å ha sex!! Har rotet en del, men ikke sex... Og så får jeg mensen!!! Skulle ha den på mandag, fikk i dag. Er litt sånn av og til, selvfølgelig akkurat nå!! Hva skal jeg gjøre?? Si det til ham? Syns det er flaut jeg (jada, kall meg fjortis.. Er over 30😂) Vurderer å avlyse, men gleder meg sånn til å se ham!! Anonymkode: f03f5...1f7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Hvorfor ikke bare si det som det er? Menn burde forstå at man ikke alltid kan planlegge dette Anonymkode: 9a0d3...61e 12
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Hva er flaut med å si du har mensen? Alle damer i fruktbar alder får mensen, og det vet mannfolk også.
hotellpute09 Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Floskel, men mensen er naturlig! Du skal da ikke ha dårlig samvittighet for at du går på date med mensen? Nei, dere får rote en uke til da, vet du! 2
FluffyJuggernaut Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Mensen er vel ikke flaut, alle vet jo at dette er noe vi kvinner går igjennom. Enig at den kom på en dårlig tidspunkt for dere, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 Det samme hendte meg, hadde møttes på byen hatt ons og hadde kontakt i ettertid. Vi skrev masse hett til hverandre og planla å møtes, så kom selvfølgelig mensen. Skrev det bare til han, noe ala "dårlig nyheter bla bla" litt spøkefull måte. Han ble jo skuffet men altså tok det jo fint, får ikke gjort så mye med det. Anonymkode: ad723...b5f 2
Gjest padawan Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor det er krise. Er sånn som skjer.
Gjest Sonic Skrevet 28. september 2017 #9 Skrevet 28. september 2017 Han kan nok vente noen dager til, mensen er normalt
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 Bare å si fra. Man kan også fint ha sex med mensen om begge er komfortable med det. Anonymkode: 44c64...c12 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #11 Skrevet 28. september 2017 Med mindre du har tenkt til å ha sex er det ufint å dra på date med mensen. Han forventer sex, akkurat som du hadde planlagt, så du må iallfall advare han. Helst burde du i avlyse. Anonymkode: 1a66d...d7b
Gjest Sonic Skrevet 28. september 2017 #12 Skrevet 28. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du har tenkt til å ha sex er det ufint å dra på date med mensen. Han forventer sex, akkurat som du hadde planlagt, så du må iallfall advare han. Helst burde du i avlyse. Anonymkode: 1a66d...d7b Avlyse pga mensen? Håper da TS dater en mann som forstår at mensen er noe alle kvinner får 1 gang i mnd.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #13 Skrevet 28. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på date på lørdag. Det er tredje daten, og det har vært så hett mellom oss (vi skriver mye til hverandre) at nå er vi sååå klare for å ha sex!! Har rotet en del, men ikke sex... Og så får jeg mensen!!! Skulle ha den på mandag, fikk i dag. Er litt sånn av og til, selvfølgelig akkurat nå!! Hva skal jeg gjøre?? Si det til ham? Syns det er flaut jeg (jada, kall meg fjortis.. Er over 30😂) Vurderer å avlyse, men gleder meg sånn til å se ham!! Anonymkode: f03f5...1f7 flaut å si du har mensen? da er du kanskje ikke gammel nok til å date først og fremst Anonymkode: ffd3a...83b 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #14 Skrevet 28. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du har tenkt til å ha sex er det ufint å dra på date med mensen. Han forventer sex, akkurat som du hadde planlagt, så du må iallfall advare han. Helst burde du i avlyse. Anonymkode: 1a66d...d7b Har det ingen verdi å møtes om det ikke ender med sex? Anonymkode: 462e1...048 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #15 Skrevet 28. september 2017 Måtte informere han jeg dater om at jeg hadde mensen, og han sa bare "er du sikker på at det ikke går?" på en veldig rolig og forståelsesfull måte. Ingen press, men jeg ante at han ikke syntes det gjorde noe. Neste gang jeg hadde mensen sa jeg vi kunne prøve, og han var veldig hensynsfull. Vi bor ikke nærme hverandre, og jeg får sannsynligvis mensen når jeg besøker han snart, men jeg vet det ikke er et problem. Han tar hensyn og er forsiktig, og vi kan likevel ha sex Det kommer veldig an på hva dere begge er komfortable med, jeg har aldri gjort det med noen før når jeg har hatt mensen, men han her er noe for seg selv. Anonymkode: c7cba...ee6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #16 Skrevet 28. september 2017 Er det noe issue? Mensen er da helt normalt og ingen blir vel satt ut av litt mens? Jeg ville gått på daten som vanlig, flørtet som vanlig, men prøvd å drøye sexsituasjon til neste gang. Blir det allikevel naturlig at man har sex og begynner å kle av hverandre ville jeg sagt det før trusa falt at forresten hadde jeg mensen. Det er jo egentlig et ikke-problem. Ekte viking er ikke redd for blod på sverd osv Anonymkode: 92341...cc4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #18 Skrevet 29. september 2017 Si fra på forhånd så han vet om det, så kan dere heller se an hva dere er komfortable med. Man kan ha sex med mensen, meeen... jeg hadde nok ikke ville gjort det når det er første gangen dere har sex. Det bør helst være minneverdig av andre grunner enn mensen.Anonymkode: 046ba...532
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. september 2017 #19 Skrevet 29. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Måtte informere han jeg dater om at jeg hadde mensen, og han sa bare "er du sikker på at det ikke går?" på en veldig rolig og forståelsesfull måte. Ingen press, men jeg ante at han ikke syntes det gjorde noe. Neste gang jeg hadde mensen sa jeg vi kunne prøve, og han var veldig hensynsfull. Vi bor ikke nærme hverandre, og jeg får sannsynligvis mensen når jeg besøker han snart, men jeg vet det ikke er et problem. Han tar hensyn og er forsiktig, og vi kan likevel ha sex Det kommer veldig an på hva dere begge er komfortable med, jeg har aldri gjort det med noen før når jeg har hatt mensen, men han her er noe for seg selv. Anonymkode: c7cba...ee6 “Er du sikker på at det ikke går?» Eh, ja... han hørtes ut som et kupp.
Signe28 Skrevet 29. september 2017 #20 Skrevet 29. september 2017 Ingen verdens undergang det. Enten si det som det er. Er han mann, så vil han ta det fint. Dere kan jo fortsatt kose litt fordet. Eller du kan bruke muligheten til å gjøre deg enda mer kostbar. Evt. kan dere gjøre det i dusjen eller i badekaret. Uansett ingenting å være flau over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå