AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Jeg skal opereres om noen uker (på kort varsel). Blitt bedt om å kutte ut nikotinen, pga at det kniper igjen blodårene, treg grotid etc. I dag fikk jeg en glimrende ide med å prøve få tak i nikotinfri snus. Dette må vel være lov? Jeg får ikke tak i noen på klinikken i dag og har litt smått med abstinenser... Takker for svar. Anonymkode: 148f4...0fc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Så lenge du ikke får i deg nikotin så skal vel det være greit. Anonymkode: d0971...f79
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Noen kirurger nekter å operere folk som snuser eller røyker uansett om det er med eller uten nikotin. Anonymkode: 69a2c...bed
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Hvis du skal ha plastikkirurgi og det altså ikke er nødvendig for helsen å ta den operasjonen raskt, bør du ikke ta den operasjonen på grunn av din helse og enhver lege som utøver sitt yrke på skikkelig måte vil heller ikke operere mennesker som ikke har vært nikotinfri i 3 måneder. Hvis du har kjempelyst på masse komplikasjoner, kjør på. Anonymkode: a428f...bf7
Nerine_ Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal ha plastikkirurgi og det altså ikke er nødvendig for helsen å ta den operasjonen raskt, bør du ikke ta den operasjonen på grunn av din helse og enhver lege som utøver sitt yrke på skikkelig måte vil heller ikke operere mennesker som ikke har vært nikotinfri i 3 måneder. Hvis du har kjempelyst på masse komplikasjoner, kjør på. Anonymkode: a428f...bf7 Kopiert fra helsedirektoratet: Effekten av nikotin og økt karbonmonoksid i blodet forsvinner 24–48 timer etter røykeslutt. Man får nødvendigvis ikke masse komplikasjoner heller, men risikoen øker selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå