Gå til innhold

Kardashian


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 28.9.2017 den 12.31, Blair Waldorf skrev:

Hva er egentlig grunnen til at den familien er så store kjendiser? Har aldri forstått det.

Here we go again. Dette finner du forresten ut ved et kjapt Google søk, men men. 

1. Faren til kardashian, Robert Kardashian, var en anerkjent advokat i USA. Han var forvarer i OJ Simpson saken. Familien fikk da mye publisitet. 

2. Familien har i alle år vært i omgangskretsen til flere kjente familier i Hollywood. Slik som Hilton, Hadid osv. 

3. Bruce Jenner er olympisk mester og var en stor kjendis back in his days. 

4. Kim Kardashian var bestevenninne med Paris Hilton, ble observert mye sammen med henne. Folk fikk opp øynene for kroppen hennes.

5. Kim K var sammen med en rapper over en lang periode - som var kjent i Hollywood området. 

6. Kris Jenner var i omgangskrets med Ryan Secret (produsenten bak KUWTK). 

7. Rapperen Kim var sammen med lekket en sextape. Dette fikk mye publisitet. 

8. Kim K datet Reggie Bush. 

9. Ryan Secret kjørte i gang med en prøve sesong av KUWTK ettersom det var så mange i omgangskretsen til Kardashians som mente denne familien passet til reality. 

10. Første sesong tok av. Det ble flere sesonger. 

11. Khloe gifta seg på kort varsel

12. Kourtney fikk barn med forhatte Scott

13. Kim gifta deg med Kris Humphries og søkte skilsmisse etter 3 mnd. 

14. Oppmerksomheten rundt familien økte pga. Serien, spinn offs, osv.

15. Kim startet å date Kanye west 

16. Og lista er lang... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Kim K sin nese er veldig lik Michael Jackson sin. Veldig operert. Og jeg synes de fronter altfor mye kropp og sminke. Er møkklei bildene de legger ut på IG så har avfulgt de alle. De fronter feil kvinnesyn. Kun utseende som teller. Man ser og tydelig at rumpa til Sofia (dama til Scott, far til Kourtneys barn) er operert. Hun er 19 og han 35. Han kunne vært faren. Nei beklager men den familien der er jeg så lei av. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
Akkurat nå, orfeus skrev:

Aprilspøk?

Hehehe nei faktisk ikke :) 

Jeg syns de er morsomme og gir meg underholdning og akkurat passe mengde drama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 minutt siden, BethD skrev:

Hehehe nei faktisk ikke :) 

Jeg syns de er morsomme og gir meg underholdning og akkurat passe mengde drama :)

Huffda. Ikke ta det ille opp, men er ikke den familien symbolet på alt det man ikke vil være? «Korte», overopererte, opptatte av overfladiske ting, baksnakking av nær familie, etc ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 minutter siden, orfeus skrev:

Huffda. Ikke ta det ille opp, men er ikke den familien symbolet på alt det man ikke vil være? «Korte», overopererte, opptatte av overfladiske ting, baksnakking av nær familie, etc ...?

Jo,er enig i alt det :)

Men finner de alikevel veldig underholdende :) Kan ikke for det... guilty pleasure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Xstrella skrev:

Kim K sin nese er veldig lik Michael Jackson sin. Veldig operert. Og jeg synes de fronter altfor mye kropp og sminke. Er møkklei bildene de legger ut på IG så har avfulgt de alle. De fronter feil kvinnesyn. Kun utseende som teller. Man ser og tydelig at rumpa til Sofia (dama til Scott, far til Kourtneys barn) er operert. Hun er 19 og han 35. Han kunne vært faren. Nei beklager men den familien der er jeg så lei av. 

Jeg er enig. Likte Paris Hilton og hennes familie MYE bedre enn denne (sorry) trashye og pr kåte familien! Jeg er så lei av å se de i alle nettaviser og medier :Gjesp: Synes de begynner å bli veldige oppbrukte.

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
8 minutter siden, BethD skrev:

Jo,er enig i alt det :)

Men finner de alikevel veldig underholdende :) Kan ikke for det... guilty pleasure...

Hahaha :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 15.19, maomao skrev:

Here we go again. Dette finner du forresten ut ved et kjapt Google søk, men men. 

1. Faren til kardashian, Robert Kardashian, var en anerkjent advokat i USA. Han var forvarer i OJ Simpson saken. Familien fikk da mye publisitet. 

2. Familien har i alle år vært i omgangskretsen til flere kjente familier i Hollywood. Slik som Hilton, Hadid osv. 

3. Bruce Jenner er olympisk mester og var en stor kjendis back in his days. 

4. Kim Kardashian var bestevenninne med Paris Hilton, ble observert mye sammen med henne. Folk fikk opp øynene for kroppen hennes.

5. Kim K var sammen med en rapper over en lang periode - som var kjent i Hollywood området. 

6. Kris Jenner var i omgangskrets med Ryan Secret (produsenten bak KUWTK). 

7. Rapperen Kim var sammen med lekket en sextape. Dette fikk mye publisitet. 

8. Kim K datet Reggie Bush. 

9. Ryan Secret kjørte i gang med en prøve sesong av KUWTK ettersom det var så mange i omgangskretsen til Kardashians som mente denne familien passet til reality. 

10. Første sesong tok av. Det ble flere sesonger. 

11. Khloe gifta seg på kort varsel

12. Kourtney fikk barn med forhatte Scott

13. Kim gifta deg med Kris Humphries og søkte skilsmisse etter 3 mnd. 

14. Oppmerksomheten rundt familien økte pga. Serien, spinn offs, osv.

15. Kim startet å date Kanye west 

16. Og lista er lang... 

Kris Jenner lekket sextapen,ikke Ray J.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Kris Jenner lekket sextapen,ikke Ray J.

Hun er den verste og hjernen bak hele familien.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

”The devil works hard, but Kris Jenner works harder“

Mye av suksessen til Kardashian er takket være moren. Hun vet virkelig hvordan hun skal selge døtrene sine

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på disse sykkelbuksene og svære jakkene hun trer på seg. Det sies at det er Kanye som kler henne opp. Jeg ville foretrukket å bestemme selv, for det hun går ut in public med ser hysterisk corny ut 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 15.19, maomao skrev:

Here we go again. Dette finner du forresten ut ved et kjapt Google søk, men men. 

1. Faren til kardashian, Robert Kardashian, var en anerkjent advokat i USA. Han var forvarer i OJ Simpson saken. Familien fikk da mye publisitet. 

2. Familien har i alle år vært i omgangskretsen til flere kjente familier i Hollywood. Slik som Hilton, Hadid osv. 

3. Bruce Jenner er olympisk mester og var en stor kjendis back in his days. 

4. Kim Kardashian var bestevenninne med Paris Hilton, ble observert mye sammen med henne. Folk fikk opp øynene for kroppen hennes.

5. Kim K var sammen med en rapper over en lang periode - som var kjent i Hollywood området. 

6. Kris Jenner var i omgangskrets med Ryan Secret (produsenten bak KUWTK). 

7. Rapperen Kim var sammen med lekket en sextape. Dette fikk mye publisitet. 

8. Kim K datet Reggie Bush. 

9. Ryan Secret kjørte i gang med en prøve sesong av KUWTK ettersom det var så mange i omgangskretsen til Kardashians som mente denne familien passet til reality. 

10. Første sesong tok av. Det ble flere sesonger. 

11. Khloe gifta seg på kort varsel

12. Kourtney fikk barn med forhatte Scott

13. Kim gifta deg med Kris Humphries og søkte skilsmisse etter 3 mnd. 

14. Oppmerksomheten rundt familien økte pga. Serien, spinn offs, osv.

15. Kim startet å date Kanye west 

16. Og lista er lang... 

Du glemte det viltigste - kims sex-tape!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder de på enda? Tydelig har Kendall også fikset på seg. Plumpet opp leppene hun og. De behandler cellulitter, rynker og fyller på her og der. Har man nok penger så kan alle forvandles til modeller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere vet jo, det?! Hvordan vet du om dem?

Fordi de har en veldig suksessfull realityserie!

Også har de bygget flere bedrifter ut fra penger de har tjent via det. Kim, Khloe og Khloé driver Dash (kleskjede), de har appspill, Kylie driver et svært suksessfult kosmetikkmerke, Kendall er supermodell, Kris er en suksessfull manager og Rob har en sokkebedrift (vet ikke hvor suksessfull den er, da). Kim er også gift og har tre barn med Kanye West - som er ganske kjent.

Men hovedsaken til at de er kjent: Den superpopulære tv-serien de har skapt. Det er vel 14 sesonger eller noe sånt, nå?

Dette vet dere jo...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, gjestgitt skrev:

”The devil works hard, but Kris Jenner works harder“

Mye av suksessen til Kardashian er takket være moren. Hun vet virkelig hvordan hun skal selge døtrene sine

Hun er jo ansatt som manageren deres.

Vet at du prøvde deg på en fornærmelse og uthenging, men du endte med å gi henne et kompliment. Ja, hun er flink i jobben sin!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tibbie skrev:

Hun er jo ansatt som manageren deres.

Vet at du prøvde deg på en fornærmelse og uthenging, men du endte med å gi henne et kompliment. Ja, hun er flink i jobben sin!

Jeg er fullstendig klar over at hun er manageren deres. Sitatet jeg brukte er et velkjent sitat brukt om Kris Jenner. Ble du krenka på hennes vegne? Tror ikke hun leser KG så hun blir neppe fornærma. Anyway, Kris er uten tvil flink i jobben hennes, jeg skriver jo at suksessen er takket være moren. Er jeg enig i metodene som er brukt får å nå suksess, nei absolutt ikke. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...