Gå til innhold

Blødning etter angrepille?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg hadde mensen for ca 1-2 uker siden. Også var jeg på en fest denne helgen, hadde ubeskyttet sex og måtte ta angrepille. Men i dag, 4 dager jeg tok den har jeg begynt å blø, det er sånn brunt og rødt. Jeg er litt redd for hva det kan være. Hadde jo mensen for ikke så lenge siden..Er jeg gravid? Jeg har tatt angrepille før, og da har jeg ikke blødd. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn med å lese pakningsvedlegget en gang til, ja, for du leste det vel før du svelgte nødprevensonspiølen? 

Anonymkode: 39b9a...9be

Skrevet

Husk at kroppen ikke tåler for mange angrepiller. Det sies at det max skal tas 1-2 ganger i løpet av livet, fordi det er en enorm påkjenning for kroppen.

Skrevet

Nei jeg leste ikke, for har tatt det før. Så da husket jeg hva som sto bakpå. Men tenkte ikke over på at det var forskjellig merke. Dette er 4 ganger jeg tar angepille i løpet av livet mitt..Viste ikke dette. Nå er jeg redd for at det er noe galt..

Skrevet

Hvorfor ikke bruke kondom for å beskytte deg ?

Anonymkode: 60fee...5ad

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bruke kondom for å beskytte deg ?

Anonymkode: 60fee...5ad

Når man er så full som jeg var, så er det ikke alltid man tenker så langt? Sikker på at alle har vært igjennom det en gang i livet..

Skrevet

Helt normalt, blir litt hormonforstyrrelser i kroppen bare. Det skjedde med meg og jeg spurte tilfeldigvis legen om det, og hun fortalte det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...