Gå til innhold

Hugh Hefner er død.


Minitroll

Anbefalte innlegg

Aldri likt fyr'n, alltid syns han var ei klyse. Men at han er en legende i sin del av underholdningsbransjen er det ingen tvil om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, NotNaomi skrev:

Kanskje han burde få litt respekt når han akkurat har forlatt dette livet eller? Men så lenge ingen kjenner ham personlig,så er det ok? Nettopp. Verden anno 2017. Når alle sitter bak en dataskjerm og føler seg berettiget til å kritisere hvem som helst. Og ikke minst når som helst. Syns det er fryktelig respektløst.

Lol, vær så snill a. Hvorfor skal jeg plutselig respektere en dude jeg aldri har hatt respekt for i utgangspunktet? Om han er død eller ikke er meg likegyldig, tbh. Ikke skyld på datamaskinen, folk har kritisert folk i århundrer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

Kjærlighet? Tror du virkelig disse ungjentene hadde blitt sammen med han hvis han var en vanlig mann i gata? Neppe. De var gold diggers. Kendra Wilkinson (som var sammen med han for 10 år siden) har jo sagt hun måtte drikke seg full for å klare å være intim med han og sneik seg ofte ut om natten for å ha sex.

Stiller det virkelig han i et så dårlig lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare le av noen av de kommentarer her.  Kan ikke snakke negativt om han nå at han er død?  Han var en av de største frontfigurer for seksualisering av jenter. ...dere som sier ikke snakker stygt er sikkert de første som skriver stygge kommentarer på Rampelyset og de rosablogg trådene.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Så bare fordi han er død så kan man ikke være ærlig !? Tøv.

Det du sier bør være sant, men du trenger ikke si alt som er sant. Det er uverdig å rakke ned på noen på personens dødsdag. Om du ikke respekterer denne personen, så ha i alle fall selvrespekt nok til å holde deg for god til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Outlander skrev:

og good god...tenk på å ha de hengende, rynkete baller hengende over deg ----gah! 

apropos objektivisering..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stabeis said:

apropos objektivisering..

ikke objektivisering, bare observasjon.  Sier du at 90 år gamle baller ikke er rynkete eller henger lengre enn når du er yngre?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Det du sier bør være sant, men du trenger ikke si alt som er sant. Det er uverdig å rakke ned på noen på personens dødsdag. Om du ikke respekterer denne personen, så ha i alle fall selvrespekt nok til å holde deg for god til det.

Så den dagen for eksempel ABB, Putin osv dør uten sammenligning forøvrig, så kan man ikke si noe negativt, siden de er døde. Er det kun levende vi kan kritisere? Nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jada! said:

Så hvis jeg synes en kollega er dritstygg så skal jeg si det til henne ettersom det ifølge min oppfattning er fakta?

Forskjellen er at kollegaen din er levende, og kan ta seg nær av det. Hefner er dau, og bryr seg ikke i det hele tatt. Han ville neppe brydd seg mens han levde heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Winza said:

Jeg tror de alle visste hva de gikk til, han har alltid holdt på slik. Byttet modeller ettersom de ble eldre, de fikk rikdom mange av dem i hvert fall

Og rusproblemer, garantert. I likhet med de fleste prostituerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Så den dagen for eksempel ABB, Putin osv dør uten sammenligning forøvrig, så kan man ikke si noe negativt, siden de er døde. Er det kun levende vi kan kritisere? Nei.

Du kan si alt det negative alle andre dager enn dødsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, carmen81 skrev:

Care face igjen gitt! 

Må være stolt av deg selv👏🏼:roll:

Vedder på at det kommer: CARE face🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Prorsum skrev:

LOL!! Ja, litt av et slag for feminisme han tok når han sa i Vanity Fair: "but women ARE objects" <3 Det eneste han har forkjempet er male gaze og menns seksualitet, ikke noe annet. 

 

Det "morsomme" er at hans objektivisering av kvinner, hvor han åpenbart var en pionér har preget verden så vanvittig så mye som det har, slik at nå 50 år senere sitter jenter og fordømmer denne mannen samtidig som de bruker vanvittig mye tid på å lese og kommentere unge jenters objektivisering av seg selv og jenter generelt, samtidig som man bidrar til å finansiere det hele med sine klikk. Det er lite paradoks at denne mannen fordømmes så voldsomt samtidig som "rampelyset" er den mest populære forumkategorien på kvinneguiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Så den dagen for eksempel ABB, Putin osv dør uten sammenligning forøvrig, så kan man ikke si noe negativt, siden de er døde. Er det kun levende vi kan kritisere? Nei.

 

Nå er det stooor forskjell på å myrde hundrevis av mennesker (flere av dem barn i ABB sitt tilfelle) enn å lage et blad med bilder av nakne damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
7 minutter siden, Hair Spray skrev:

Nå er det stooor forskjell på å myrde hundrevis av mennesker (flere av dem barn i ABB sitt tilfelle) enn å lage et blad med bilder av nakne damer.

Jeg skrev ingen sammenligning mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Stabeis skrev:

Stiller det virkelig han i et så dårlig lys?

Nei, det har jeg ikke sagt noe om. Svarte bare når en sa det var kjærlighet 

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...