AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #21 Skrevet 30. september 2017 På 28.9.2017 den 0.55, AnonymBruker skrev: Haha som overskriften sier. Jeg kjøpte ny vibrator i går, og det var ett av mine beste kjøp. Kom 5 ganger type g-punkt, og var nær sprutorgasme. Men jeg har aldri fått til å sprute. Føler meg nærme hele tiden men så får jeg på en måte sånn "presse" trang og jeg lar det skje, men så går det over. Det er sånn at jeg føler jeg tisser på meg, og jeg slapper av og lar det skje, men ingen sprut kommer. Holdt på en halvtime uten at det kom sprut. Hvordan skal det føles rett før dere spruter? Anonymkode: 862a1...ade Utenom selve orgasmefølelsen, så kjennes det ut som at blæra blir fyllt opp rett før. Kjennes ut som at jeg må akutt tisse, men på en litt annen måte. Presser ikke ut, det funker ikke. Eneste måten å "få det ut" på er ved å komme. Anonymkode: 5e29b...529
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #22 Skrevet 30. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utenom selve orgasmefølelsen, så kjennes det ut som at blæra blir fyllt opp rett før. Kjennes ut som at jeg må akutt tisse, men på en litt annen måte. Presser ikke ut, det funker ikke. Eneste måten å "få det ut" på er ved å komme. Anonymkode: 5e29b...529 Jeg presser ikke jeg heller, men får en sånn naturlig pressetrang! Jeg kom to ganger, og det bygget seg opp sånn akutt tissetrang, men så gikk det over når jeg kom. Hmm 🤔 TS Anonymkode: 862a1...ade
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #23 Skrevet 30. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg presser ikke jeg heller, men får en sånn naturlig pressetrang! Jeg kom to ganger, og det bygget seg opp sånn akutt tissetrang, men så gikk det over når jeg kom. Hmm 🤔 TS Anonymkode: 862a1...ade Det kommer nok etterhvert det er ikke noe å trakte etter, bare søl og våt madrass. Anonymkode: 5e29b...529 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #24 Skrevet 30. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Det kommer nok etterhvert det er ikke noe å trakte etter, bare søl og våt madrass. Anonymkode: 5e29b...529 Jeg synes helt klart det er noe å trakte etter. De gangene jeg har squirtet har orgasmen vart ekstremt lenge. En vanlig klitorisorgasme er for meg 2 - 4 sekunder, mens en squirt-orgasme varer i minst 7 - 12 sekunder. Anonymkode: c2691...04c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå