Gå til innhold

HAN har dårlig selvtillit i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en gutt av og til (bor langt fra hverandre), og har sex da en gang annenhver måned. Vi begge i begynnelsen av tjueårene, og jeg vet han har hatt sex med rundt 6-7 stykker før meg. Men tror ikke noe særlig lange forhold. 

Han er veldig deltagende helt til vi kommer til stykket hvor vi skal ha sex. Da virker han stresset og klein. Han blir klein av å ha sex når det er lyst, så vi har bare sex i mørket, eller på morgenkvisten. Det dør da ut når han våkner til. Det virker nesten som om han får helt panikk når vi skal ha sex. Dette gjelder KUN ved penetrering eller suging. Ved foreplay er han avslappet når vi bare "koser", og han stryker og småfingrer. Med en gang det er prestasjon får han helt noia. F. eks når han begynner å fingre meg ordentlig prøver han SÅ hardt, som om han skal få meg til å komme, men blir helt clueless. 

Når jeg tar intiativ til å suge blir han stresset og avviser meg. Har fått suge han én gang, og da "advarte" han meg før han kom. 

Ved penetrering må jeg være på toppen - hver gang. Han må alltid ha meg over seg FØR han tar av bokseren. Så rir jeg han, og han kommer på 1-2 minutter. Hvis han kommer med en gang blir han flau og unnskylder seg.

Jeg merker ikke alltid at han kommer engang! Han blir bare forleget og avslutter det hele, hvor jeg da skjønner at jeg må ha papir og tørke vekk. Han lager ingen lyder, grimaser, bevegelser eller lignende. Det virker som han er for flau og stresset til å nyte verken sexen eller å komme. Han klarer ikke slippe seg løs i det, og virker som han prøver å skjule orgasmen? Han slipper seg LITT mer løs hvis han har drukket masse, men det er ikke mye, men da er han ikke like uttrykksløs i hvert fall. 

Vi har forsøkt misjonær én gang, men han manglet helt rytme, og ble flau. Det hele var tilbake til meg på toppen på under 20 sekunder..

HVA KAN JEG GJØRE FOR HAN? :(

Jeg forsøker å virke helt avslappet og "ta en for laget" ved å ta initiativ, ikke undertrykke stønning, tørre å si ting osv. Forsøker å gi komplimenter, f. eks at han er digg, når vi har sex. Prøver å vise med lyd og ansikt at jeg nyter pikken hans, på en naturlig måte. Gir han komplimenter for å være deilig utenfor senga, sender noen litt dirty meldinger osv.

Han har grei selvtillit til vanlig, men den er helt borte i senga. Han har INGENTING å ha dårlig selvtillit for. Han er en av "de kjekke guttene", pikken er perfekt størrelse, han har fin kropp, god på foreplay osv. Han vet at jeg er helt desp på pikken hans. Men i gjerningsøyeblikket får han panikk. Han vil helst bare kose og ligge i skje..

Hans usikkerhet smitter over på meg, så jeg tør ikke be han ta meg i doggy f. eks, eller ta for mye initiativ til sex. Føler jeg gjør han ukomfortabel, og at jeg bare blir avvist, og stemningen går fra å være hyggelig og kosete til veldig kald og merkelig.

Anonymkode: 1d277...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må jo ha komplekser for ettellerannet... kanskje han selv tror at han har liten penis? Eller han er flau fordi han kommer for fort? Kanskje en tidligere sexpartner har slengt ut en kommentar som sitter i. Du må rett og slett bare spør han. Si at du synes han er helt perfekt, men at du merker at han er ukomfortabel. Spør om det er noe du kan gjøre for å få han mer komfortabel?

• Liker 1
Skrevet

Da hadde han hvert fall blitt ukomfortabel hvis jeg kommenterte det! 

Blir jo til at jeg begynner å tenke i de verste banene etterhvert ... Tenk om han har vært utsatt for overgrep osv, også presser jeg han til å ligge med meg. Jeg ligger jo der og maler etter pikken hans når jeg er kåt.

Han blir kåt og er avslappet og nyter det veldig når vi ligger og koser. Men når vi har sex føler jeg han bare gjør det fordi det er forventet av han, på en måte. Det skifter HELT med en gang det går over til at NÅ SKAL DET SKJE. Som en jobb han må fullføre. Veldig ofte har han unnskyldninger for å slippe sexen. 

TS

Skrevet

Dump han! Ikke kast bort tid på noe sånt...

Anonymkode: 7340b...aa9

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kanskje han har vært medlem her på KG i allt for mange år og er usikker på om han evner å tilfredstille?

Fra spøk til alvor....Du må nesten ta den praten med ham. Forklar han at du koser deg med han, men at du lurer på hvorfor han er nervøs? Og kanskje legge til at han ikke har noe å være nervøs for? Kanskje han har vært sammen med en hurpe tidligere som psyka han ut og hvor ingenting var bra nok?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en gutt av og til (bor langt fra hverandre), og har sex da en gang annenhver måned. Vi begge i begynnelsen av tjueårene, og jeg vet han har hatt sex med rundt 6-7 stykker før meg. Men tror ikke noe særlig lange forhold. 

Han er veldig deltagende helt til vi kommer til stykket hvor vi skal ha sex. Da virker han stresset og klein. Han blir klein av å ha sex når det er lyst, så vi har bare sex i mørket, eller på morgenkvisten. Det dør da ut når han våkner til. Det virker nesten som om han får helt panikk når vi skal ha sex. Dette gjelder KUN ved penetrering eller suging. Ved foreplay er han avslappet når vi bare "koser", og han stryker og småfingrer. Med en gang det er prestasjon får han helt noia. F. eks når han begynner å fingre meg ordentlig prøver han SÅ hardt, som om han skal få meg til å komme, men blir helt clueless. 

Når jeg tar intiativ til å suge blir han stresset og avviser meg. Har fått suge han én gang, og da "advarte" han meg før han kom. 

Ved penetrering må jeg være på toppen - hver gang. Han må alltid ha meg over seg FØR han tar av bokseren. Så rir jeg han, og han kommer på 1-2 minutter. Hvis han kommer med en gang blir han flau og unnskylder seg.

Jeg merker ikke alltid at han kommer engang! Han blir bare forleget og avslutter det hele, hvor jeg da skjønner at jeg må ha papir og tørke vekk. Han lager ingen lyder, grimaser, bevegelser eller lignende. Det virker som han er for flau og stresset til å nyte verken sexen eller å komme. Han klarer ikke slippe seg løs i det, og virker som han prøver å skjule orgasmen? Han slipper seg LITT mer løs hvis han har drukket masse, men det er ikke mye, men da er han ikke like uttrykksløs i hvert fall. 

Vi har forsøkt misjonær én gang, men han manglet helt rytme, og ble flau. Det hele var tilbake til meg på toppen på under 20 sekunder..

HVA KAN JEG GJØRE FOR HAN? :(

Jeg forsøker å virke helt avslappet og "ta en for laget" ved å ta initiativ, ikke undertrykke stønning, tørre å si ting osv. Forsøker å gi komplimenter, f. eks at han er digg, når vi har sex. Prøver å vise med lyd og ansikt at jeg nyter pikken hans, på en naturlig måte. Gir han komplimenter for å være deilig utenfor senga, sender noen litt dirty meldinger osv.

Han har grei selvtillit til vanlig, men den er helt borte i senga. Han har INGENTING å ha dårlig selvtillit for. Han er en av "de kjekke guttene", pikken er perfekt størrelse, han har fin kropp, god på foreplay osv. Han vet at jeg er helt desp på pikken hans. Men i gjerningsøyeblikket får han panikk. Han vil helst bare kose og ligge i skje..

Hans usikkerhet smitter over på meg, så jeg tør ikke be han ta meg i doggy f. eks, eller ta for mye initiativ til sex. Føler jeg gjør han ukomfortabel, og at jeg bare blir avvist, og stemningen går fra å være hyggelig og kosete til veldig kald og merkelig.

Kan være han er lite selvsikker på kroppen sin. Sin egen penis, prestasjonsangst osv

Anonymkode: 33555...529

Skrevet

kan han være homo uten at han og du vet det?

Er enig med forslagene over. Snakk med han. God Kommunikasjon er essensen i forhold som varer og en av dere må bryte isen. 

OG jeg psyket min første kjæreste helt ut da han gjorde det slutt med meg (var 16år). Sa han var rævva i senga og masse annet stygt om penisen hans....og fikk høre noen år etter det (da var jeg 19) av ham selv, at det tok han lang tid å komme over mine utsagn. Ikke stolt over det bare så det er sagt!! 

Anonymkode: 4e4e7...ebe

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han! Han har åpenbart prestasjonsangst. Sånn som dette går det ikke an å ha det i lengden. 

Anonymkode: 6d23c...9b8

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan han være homo uten at han og du vet det?

Er enig med forslagene over. Snakk med han. God Kommunikasjon er essensen i forhold som varer og en av dere må bryte isen. 

OG jeg psyket min første kjæreste helt ut da han gjorde det slutt med meg (var 16år). Sa han var rævva i senga og masse annet stygt om penisen hans....og fikk høre noen år etter det (da var jeg 19) av ham selv, at det tok han lang tid å komme over mine utsagn. Ikke stolt over det bare så det er sagt!! 

Anonymkode: 4e4e7...ebe

Det kan jo hende, men jeg tviler. Han følger masse pene damer på instagram blant annet, og liker bildene deres, men blir flau hvis noen påpeker det. Selv om det er offentlig. Tror han er typen som ville gjort et større poeng ut av det hvis han skulle "vise frem" at han likte damer. Men kan jo aldri vite..

Huff! Ikke lett å være 16 år da :) Håper han ikke har fått høre noe sånt.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med han! Han har åpenbart prestasjonsangst. Sånn som dette går det ikke an å ha det i lengden. 

Anonymkode: 6d23c...9b8

Det har vært sånn et år nå. trodde det kom til å bli bedre, men det har ikke forandret seg noe. Av og til ser jeg små glimt av at han slipper seg løs/nyter, men så forsvinner det til neste runde. Helt tilbake til start. Ingen fremgang. 

Skrevet

Trenger fler råd! 

Skrevet

Det er vanskelig for oss å vite nøyaktig hva han tenker, men for meg høres det ut som en form for prestasjonsangst. Men hva det skyldes kan være så mangt, men behøver ikke å være noe dramatisk/traumatisk. Mitt råd er at dere bør prate om det. Kanskje lettere sagt enn gjort, men hvis dere har møttes i over ett år må dere vel begynne å bli litt fortrolige med hverandre? Det er viktig å vise at du bryr deg og at du ønsker at han skal ha det bra. Spør om det er noe du kan gjøre for at han skal slappe av. Si at du vil at han skal føle seg komfortabel. Kanskje han blir litt flau, men sjansen er stor for at han setter pris på at du vil prate om det. Selv om han ikke har noen svar å komme med med en gang, kan han få tenke litt på det. Så får han eller du ta opp temaet igjen når han føler seg komfortabel. Kommunikasjon er kjempeviktig for et langvarig forhold.

Anonymkode: 582f3...839

Skrevet

Snakk med han når dere ikke er i en seksuell situasjon. 

Kanskje han har dårlig erfaring fra tidligere? Kanskje noen har sagt noe som får han til å føle at han ikke strekker til? Eller kanskje han har usikkerheter rundt egen kropp? 

Synes for øvrig at det er drøyt å foreslå at han kan være homo på grunn av dette. Menn kan ha usikkerheter og ha dårlig selvtillit de også. 

Anonymkode: 32b31...ab0

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger fler råd! 

Dette er som å lese om meg selv, nå vet ikke jeg hvordan han er, men for min del sitter det noen sperrer i hodet som hindrer meg ifra og slippe meg helt løs, (vanket i bibelkretser, da blir man litt påvirket, i tilegg til endel annen psykisk ballast) var til og med samme fremgangsmåte: alltid hu på topp, lyset av og samme rutinen. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det selv til og med, det er det verste.

Noe av det som manglet hos meg da var kommunikasjon, vi snakket aldri om hvordan vi ville ha ting som igjen førte til at det hele ble *dødfødt*. Fikk da heller aldri noen bekreftelse på om det jeg gjorde var riktig heller, før jeg møtte hu jeg var sammen med hadde jeg i tilegg 0 seksuel erfaring, det bidro jo ikke til å gjøre situasjonen noe bedre.

Anonymkode: 688be...596

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er som å lese om meg selv, nå vet ikke jeg hvordan han er, men for min del sitter det noen sperrer i hodet som hindrer meg ifra og slippe meg helt løs, (vanket i bibelkretser, da blir man litt påvirket, i tilegg til endel annen psykisk ballast) var til og med samme fremgangsmåte: alltid hu på topp, lyset av og samme rutinen. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det selv til og med, det er det verste.

Noe av det som manglet hos meg da var kommunikasjon, vi snakket aldri om hvordan vi ville ha ting som igjen førte til at det hele ble *dødfødt*. Fikk da heller aldri noen bekreftelse på om det jeg gjorde var riktig heller, før jeg møtte hu jeg var sammen med hadde jeg i tilegg 0 seksuel erfaring, det bidro jo ikke til å gjøre situasjonen noe bedre.

Hvordan kom du ut av det? Hva kunne hun gjort for å hjelpe til? 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan kom du ut av det? Hva kunne hun gjort for å hjelpe til? 

Hu dumpa meg, vel vi kunne vel ha fått til en eller annen form for dialog.....

Skrevet

Hva med at du foreslår at han bruker vibrator på deg? Når du da vil få orgasme kan det hende han liker å se at du nyter det. Da føler han kanskje at han endelig har "klart" noe selv om det strengt tatt er vibratoren som gjør jobben. Når han gjør det kan du prøve å få det til slik at du ligger slik som du ville lagt dersom han skulle tatt deg i misjonær, slik at du på en måte har ham "mellom beina" når han bruker vibratoren på deg. Så kan du runke ham litt, og prøve å på en "naturlig måte" føre penisen hans inn i skjeden din.

Jeg ville også fortsatt med å få ham til å la deg suge ham. Om han trekker seg tilbake kan du prøve deg med å si at du virkelig liker å suge. Nærmest be på dine knær om at du får lov. ;) 

Et tredje alternativ er å kjøpe en penisring til ham, og så forsette litt med den ordningen dere har nå hvor du alltid er den som rir ham. Da vil han jo holde ut litt lengre, noe som igjen kan booste selvfølelsen litt. 

Anonymkode: 0cfbc...fbe

Skrevet
På 2.10.2017 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Hva med at du foreslår at han bruker vibrator på deg? Når du da vil få orgasme kan det hende han liker å se at du nyter det. Da føler han kanskje at han endelig har "klart" noe selv om det strengt tatt er vibratoren som gjør jobben. Når han gjør det kan du prøve å få det til slik at du ligger slik som du ville lagt dersom han skulle tatt deg i misjonær, slik at du på en måte har ham "mellom beina" når han bruker vibratoren på deg. Så kan du runke ham litt, og prøve å på en "naturlig måte" føre penisen hans inn i skjeden din.

Jeg ville også fortsatt med å få ham til å la deg suge ham. Om han trekker seg tilbake kan du prøve deg med å si at du virkelig liker å suge. Nærmest be på dine knær om at du får lov. ;) 

Et tredje alternativ er å kjøpe en penisring til ham, og så forsette litt med den ordningen dere har nå hvor du alltid er den som rir ham. Da vil han jo holde ut litt lengre, noe som igjen kan booste selvfølelsen litt. 

Anonymkode: 0cfbc...fbe

Takk for mange gode forslag! 

Jeg er nok ikke komfortabel med å bruke vibrator samtidig. Jeg har aldri kommet med noen, og det føles veldig personlig og kanskje litt intenst.

Å tigge om å få suge kan jeg gjøre, men blir jo redd for at han faktisk ikke liker det? Er det mulig at menn bare ikke liker å bli sugd, men klare å komme av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...