Fiskegrateng Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Hvilke reseptfrie beroligende kan jeg kjøpe på apoteket?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Snakk med apoteket. Betviler at de selger beroligende uten resept. Anonymkode: 8cbba...75a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Beroligende får du ikke uten resept. Nå har det kommet et naturpreparat som skal hjelpe mot mild uro, det selges på apoteket. Heter Sedix. Jeg har prøvd det selv, synes vel ikke det er så veldig effektivt. Hadde egentlig ikke ventet noe annet men. Anonymkode: 12c05...5ac
Perelandra Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Sedix og Valerina Forte er begge såkalte naturlegemidler som selges reseptfritt på apotek. Jeg har selv ingen erfaring med dem. Melatonin, som er kroppens eget søvnhormon selges reseptfritt i flere land, men ikke i Norge.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Jeg ble anbefalt Valerina Forte av min fastlege. Jeg har ikke brukt det selv ettersom jeg fikk resept på noe annen beroligende i tillegg. Anonymkode: 20686...c6b
lillesky Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Tråden er ryddet for helsefarlige råd, samt medisintips. Minner om retningslinjene på kropp- og helseforumet. /lillesky (mod) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå