AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Del Skrevet 27. september 2017 Skal ta teoriprøven til bil i morgen tidlig, og jeg er så nervøs. De siste ukene har jeg øvd mer enn noen gang før, men med min flaks stryker jeg sikkert med en feil for mye. Har prøvd i flere år og bestå teorien! Men før øvde jeg ikke like mye, så ikke rart jeg ikke besto. Jeg har kjørt mye, kan trafikkreglene og har kjørt moped feks i over 6 år. Nå MÅ jeg få lappen, da jeg er blitt tilbudt en fast stilling hvor jeg må ha bil lappen, og teori og oppkjøring er det eneste jeg mangler.... Er det noe spesielt jeg burde tenke ekstra på? Noe jeg burde pugge mer på? Jeg har Teoritentamen appen og har brukt den mye, fått bestått på skilt og den vanlige prøven..Men synes prøvene der er så vanskelige, mange "lurespørsmål" osv... Anonymkode: 0f688...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 27. september 2017 #2 Del Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal ta teoriprøven til bil i morgen tidlig, og jeg er så nervøs. De siste ukene har jeg øvd mer enn noen gang før, men med min flaks stryker jeg sikkert med en feil for mye. Har prøvd i flere år og bestå teorien! Men før øvde jeg ikke like mye, så ikke rart jeg ikke besto. Jeg har kjørt mye, kan trafikkreglene og har kjørt moped feks i over 6 år. Nå MÅ jeg få lappen, da jeg er blitt tilbudt en fast stilling hvor jeg må ha bil lappen, og teori og oppkjøring er det eneste jeg mangler.... Er det noe spesielt jeg burde tenke ekstra på? Noe jeg burde pugge mer på? Jeg har Teoritentamen appen og har brukt den mye, fått bestått på skilt og den vanlige prøven..Men synes prøvene der er så vanskelige, mange "lurespørsmål" osv... Anonymkode: 0f688...08b Les boka et par ganger og ta testen mange ganger. Når du får kontinuerlig få eller ingen feil på testen burde du bestå teorien med glans. Å manøvrere forbi "lurespørsmålene" handler mer om å holde tunga rett i munnen når da tar testen for enkelte av svaralternativene kan minne litt om det riktige svaret selv om det er feil. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Del Skrevet 27. september 2017 4 minutter siden, Froning skrev: Les boka et par ganger og ta testen mange ganger. Når du får kontinuerlig få eller ingen feil på testen burde du bestå teorien med glans. Å manøvrere forbi "lurespørsmålene" handler mer om å holde tunga rett i munnen når da tar testen for enkelte av svaralternativene kan minne litt om det riktige svaret selv om det er feil. Lykke til Dette Anonymkode: 41469...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Del Skrevet 1. oktober 2017 Hvordan gikk det med deg da, TS? Anonymkode: a5cb6...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå