AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Hvor mye rengjør dere når dere skal dra? Regner dere med at verten f.eks støvsuger og vasker gulv? Er det negativt for dere om det bare ligger sengetøy fremme og dere må legge det på selv? Anonymkode: 7ee6d...1ad
Viktualia Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Tømmer søpla, tar med greiene mine og drar. Jeg har alltid bestilt med rengjøring, så jeg rengjør ikke annet enn det som er nødvendig for å ha det noenlunde greit underveis i oppholdet. Hvis man må re opp selv er det negativt dersom det ikke er tydelig informert om før man bestiller og betaler.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye rengjør dere når dere skal dra? Regner dere med at verten f.eks støvsuger og vasker gulv? Er det negativt for dere om det bare ligger sengetøy fremme og dere må legge det på selv? Anonymkode: 7ee6d...1ad Rengjør selvsagt ingenting- det er jo noe jeg betaler for at verten skal gjøre (det blir jo alltid lagt på rengjøringsgebyr ved bestilling). Hadde også reagert veldig negativt på å måtte sette på sengetøy selv. Vi reiser med små barn som ofte trenger å få lagt seg ganske raskt, og jeg hadde blitt irritert hvis jeg måtte stå og re opp senger da. (Hadde forresten blitt irritert om jeg reiste alene også, jeg forventer faktisk at leiligheten er 100 % klar til bruk når jeg kommer). Det hadde bidratt til at jeg hadde gitt verten dårlig rating. (Har forøvrig heldigvis aldri opplevd å måtte sette på sengetøy selv, og jeg har bodd MYE på AirBnB, i mange forskjellige land). Anonymkode: a0e6a...49e
hotellpute09 Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Helt vanlig bruk, med helt vanlig støving gjør jeg ingenting med. En gang etter fjelltur hadde vi ekstremt mye jord og stein under skoene som vi hadde dratt litt rundt - da støvsugde jeg dette. Ellers bare ta med søppel og legge håndklær i en haug. Vi rydder også opp etter oss av de tingene vi har brukt.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Jeg har også bodd mye på airbnb, i mange land. Aldri opplevd at ikke sengene var redd opp. Hadde jeg skulle gjort det selv, ville det blitt litt dårligere review. Vi har også alltid bestilt med vasking (det har automatisk blitt lagt på vaskegebyr), så vi har kun forlatt boligen i normal stand, slik at den så ut som da vi ankom stedet, ryddig men ikke vasket, og vi har aldri tatt av sengetøyet. Anonymkode: 0eb30...78c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Vi driver med utleie, så kan dele litt erfaringer derfra. Vi stiller med "hotellstandard" når gjestene ankommer. Alt er rengjort, sengene er redd opp og det er litt enkel mat i kjøleskapet (noen egg, litt juice, rundstykker og pålegg). De fleste gjestene våre bestiller med rengjøringsgebyr og da fikser vi alt etterpå, men gjestene går fra det normalt ryddig. Noen tar av sengene selv, men det er ikke noe vi forventer. Dersom ikke gjestene bestiller med rengjøringsgebyr, har vi sagt at vi forventer at det er støvsugd, men ikke vasket. Anonymkode: ba1b1...9f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå