Gå til innhold

Glemt tampong (hjelp)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har prøvd fingre, og å sette meg på huk og presse. Litt vanskelig dette med lege ettersom jeg nettopp har flyttet og ikke har fastlege her... takk for alle svar! Får prøve legevakt😨 og jo, det går nok an, hadde drukket og dermed klarte jeg å glemme den bort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å rote, grave og tulle dette til enda mer. Tampongen kan ligge bak livmorhalsen og er umulig å få ut uten legehjelp eller legeinstrumenter. Dette er ikke uvanlig at leger må hjelpe til med å fjerne. 

Anonymkode: 75ce4...5d6

Det var ikke svar på spørsmålet mitt.

Klarer ikke å forstå at det er mulig å glømme å ha satt inn propp. Og jeg klarer heller ikke å forstå at det er mulig å ha sex uten å komme på at proppen er der først, og så skjønner jeg heller ikke at det er mulig å ha sex uten å kjenne proppen. Er jo liksom ikke en svømmehall.

Men så er jeg kontroll freak, og i tillegg er jeg sånn som kjenner at  o.b'n er inni der.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har hjulpet partner med å fiske ut tampong et par ganger. Har klart det rett før vi gir opp og drar på legevakta. Det er kronglete og vanskelig, men erfaringsmessig går det akkurat. Tror neppe du klarer det selv. Vinkel på håndleddet gjør det vanskelig....

Skrevet

Er ikke tråden som henger ut av tampongen veldig lang? Prøv å finn den med fingrene og dra ut tampongen.

Anonymkode: 34f00...27a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke tråden som henger ut av tampongen veldig lang? Prøv å finn den med fingrene og dra ut tampongen.

Har ikke ts nå fått tampongen ut, etter 22 timer, så får hun den vel aldri ut?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke ts nå fått tampongen ut, etter 22 timer, så får hun den vel aldri ut?

Får håpe hun har fått den ut nå :tongue: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...