AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Går det an? Skal ikke ppiller hemme eggløsning? Jeg merker tydelig forandring i utfloden under hele syklusen. Og nå er den sånn som den skal være under eggløsning og det er ca 1,5 uke siden jeg hadde menstruasjon sist. Utifra menskalenderen min skal jeg egentlig ha det om 4 dager. Anonymkode: 3d3d4...842
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 P-pillene skal hindre eggløsning, ja. Men du kan da helt fint ha sykliske endringer i utflod uten at du faktisk har eggløsning. At eggløsningen blir hindret, betyr ikke nødvendigvis at alle forberedelsene kroppen gjør til eggløsning også stopper opp. Anonymkode: b1ed0...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Eggløsning på p-pille er dessverre mulig.. Jeg har selv fått konstatert eggløsning på både Cerazette og Oralcon ved innvendig UL. Årsaken er ifølge gynekolog at hormonmengden kroppen min produserer er høyere enn hormonmengden i p-pillene jeg fikk eggløsning på. Anonymkode: 624eb...aae
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Eggløsning er mulig ja. Men p-pillene hindrer egget i å feste seg i livmor. Så man skal jo være ganske så trygg uansett Anonymkode: af9d1...6d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå