lovelycoldmornings Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg har akkurat flytta og finner selvfølgelig ikke P-pillene mine.. Skulle begynne på 3. Brettet i morgen. Hva gjør jeg? Kan jeg begynne på de igjen om jeg finner de om noen dager, eller må jeg vente til neste menstruasjon slik det står på pakke veiledningen?
boblevann Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Kan du ikke bare gå på apoteket i morgen, få en ny pakke og begynne på nytt? Hvis du ikke tar dem på noen dager, kan du begynne igjen når du vil - men da er du ikke trygg mtp. graviditet de første 7 dagene på pillen.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Hent ut en pakke så fort du kan og begynn på nytt. Du trenger ikke vente til neste gang du har mensen, men da må du bruke kondom de første sju dagene på pillen, som det skrives over her. Da jeg begynte på p-piller begynte jeg på nærmeste mandag, fordi jeg syns det er enklere å holde oversikt over dagene på den måten Anonymkode: 1b787...301
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Hent ut ny pakke på apoteket? Evt ta en pillefri uke å start på nytt etter 7 dager Anonymkode: 3c4bf...4e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå