Gå til innhold

Mamma ødelegger brors ekteskap

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 29.9.2017 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Så flott at du støtter briter din og svigerinne 2. Du virker som ei super søster. Og kommer nok til å bli ei super tante også. De er heldig som har deg! 

Anonymkode: 875af...a8d

Tusen takk 🙌🏽

Anonymkode: 3a7c6...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 29.9.2017 den 23.09, bettsa skrev:

Hvorfor er moren din slem mot svigerdatter 2? Har hun gjort noe? 

Det er det ingen som vet for i følge mamma selv så vet jo ikje engang hun hva noen snakker om. Kan umulig se for meg 2 har gjort noe. Hun er virkelig en av de søteste menneskene jeg har vært borti. Men mamma har alltid gjort forskjell. 

Skrevet
På 30.9.2017 den 8.30, ViljaH skrev:

Lag en logg hvor du skriver ned episoder du observerer. Hold loggen nøytral i beskrivelser, ta med alt. Som en dagbok. Så kan du vise din mor etter noe tid, ettersom hun ikke selv ser sine handlinger. Så ber du din mor om å skjerpe seg og be om unnskyldning, fordi hun har oppført seg dårlig.

Dette var lurt! Det kan jeg gjøre! Takk for tips 🙌🏽

Skrevet
På 30.9.2017 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Å så bra å lese at din bror sto opp for seg selv! For en forferdelig ting å si av din mor. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor mødre er sånn som det der. Svigerfamilien er ikke spesielt begeistret for meg, og det er utrolig sårt. De vil ha sønnen sin for seg selv sånn at de kan kommandere han rundt, men det går jo ikke lenger. Har flere ganger tenkt på å avslutte forholdet pga svigerfamilien, men samboeren min er jo verdens beste. Men skjønner veldig godt at det går på helsa løs! Det er kjempeviktig av din bror og kona er på lag, og det høres ut som om du er en super støttespiller også :)

Anonymkode: e1c55...db9

Det der er virkelig ikke hyggelig. I ditt tilfelle så ønsker svigerfamilien din noe hvertfall. - sønnen for seg selv. Men her er ikke bror 2 favoritten heller. Han sa jo selv nå at ingen i familien ringer han dersom ikke han gjør det. Men du har samboeren din ser dette og er god med deg. 

Skrevet
På 30.9.2017 den 11.13, Ulla Ullsokk skrev:

Så utrolig deilig at han sa ifra!! Sånne folk som mammaen din tror jeg ikke du får endret, dessverre, så det eneste riktige for din bror var å bryte! En liten familie trenger ikke en giftig bestemor! Hvis hun klager over din bror eller kona hans for å ødelegge familien håper jeg noen forteller henne at det er HUN som stod for det ALENE! Så latterlig at ikke pappaen din ser det, så blind KAN han ikke være! Han orker sikkert ikke, har tilpasset seg heksa for lengst, blir minst drama av det. Jeg kjenner typen. Jeg blir så sint på sånne folk, både dotter som pappaen din og giftige folk som mammaen din. Hva med bror som er gift med den godkjente kona, ser ikke han det heller?

Var hun er god mor? Noen sånne mødre favoriserer sønner over døtre.

Så fint at de har deg, ts! 

Pappa er dessverre blind i dette. Han tar alvorsprat med hebbe men ingenting har hjulpet så lenge hun nekter for st hun gjør noe. 

Bror 1 er fornøyd bare han og kona har det bra. Han har noen ganger stått opp mot mamma når 2 har klagd og bedt mamma hvertfall sørge for at ingenting skjer videre. Men nå som kona hans er med på styret har han holdt kjeft. 

Mamma var/er en god mor. Men hun har favoritter. Det er bror 1. Jeg er nokså selvstendig og bryr meg ikke. Både jeg og bror 2 har visst og merket dette i maaaange år. Vi har akseptert det. Tror det ble for tøft for bror 2 å akseptere og innse at mamma overførte dette på svigerdøtrene sine. Men heldigvis gjør han det nå og kan holde seg unna mamma. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pappa er dessverre blind i dette. Han tar alvorsprat med hebbe men ingenting har hjulpet så lenge hun nekter for st hun gjør noe. 

Bror 1 er fornøyd bare han og kona har det bra. Han har noen ganger stått opp mot mamma når 2 har klagd og bedt mamma hvertfall sørge for at ingenting skjer videre. Men nå som kona hans er med på styret har han holdt kjeft. 

Mamma var/er en god mor. Men hun har favoritter. Det er bror 1. Jeg er nokså selvstendig og bryr meg ikke. Både jeg og bror 2 har visst og merket dette i maaaange år. Vi har akseptert det. Tror det ble for tøft for bror 2 å akseptere og innse at mamma overførte dette på svigerdøtrene sine. Men heldigvis gjør han det nå og kan holde seg unna mamma. 

Bra! Noen ganger må man faktisk kutte ut folk for å få et bedre liv. Jeg tipper kona hans ble så glad at det ble ekstra romantikk der i gården nå! Både babylykke og kvitt giftig kjerring!

Masse lykke til som tante!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...