AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Fra tid til annen trenger man medisin av en eller annen grunn. Ofte kan det dukke opp rare, merkelige,, forferdelige og til og med artige bivirkninger av medisiner. Jeg måtte bruke medisiner en stund i fjor, og bivirkningen av denne så fikk jeg ekstremt knusktørt munn! Ekkelt og ga meg masse sår inni munnen. Heldigvis ferdig med denne medisinen. En annen gang måtte jeg bruke sterke smertestillende i forbindelse med en skade. Følte meg VELDIG høy! Som å være dopet 24 timer i døgnet. Gjorde mye rart i den perioden, som gå rundt på måfå og egentlig ikke ane hva jeg skulle gjøre - på jobben. Følte at jeg konstant manglet søvn, og bare var sånn halvveis i alt jeg foretok på jobben, feilene rant også over. Ble tilslutt "tvungent" til å ta ut egenmeldingsdager. Anonymkode: 95ff2...286
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Morsomste er vel den gangen jeg fikk en halv paralgin som tenåring. Har aldri vært på sånn en snurr siden. Morsomste for andre er den gangen jeg fikk elveblest. Ble knall rød og ble stirra på som en eksotisk utstilling hele dagen. Altså: jeg var rød som en sirkusklovnenese. Anonymkode: 21fa6...8ee
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Intoleranse mot kontaktlinser Anonymkode: 50bd2...bea
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Verste bivirkninger, helt umulig å få orgasme, spy som bare det, gå opp 10 kg på veldig kort tid, miste all sex lyst. Anonymkode: bc24d...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Jeg fikk sovepiller for noen år side. De skulle tas omtrent på sengekanten. Jeg tok en ig valgte å se ferdig ett program på TV. Da det var over så holdt jeg på å fly ned døra inn til soverommet. Jeg skjønner ikke til dags dato at jeg klarte å holde meg våken til programmet var slutt. Anonymkode: 8c8d5...c68
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 P sprøyte. Fra starten av mnd til slutten av samme måned hadde jeg gått opp 10 kg og ingen bukser passet mer. Grusomt. Anonymkode: c818a...f87
Gjest carmabell Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 Sovemedisinene mine (stilnoct) er verst. En gang begynte jeg å se vepser på størrelse med små hunder fly rundt i rommet da jeg ikke sovnet av pillene.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Melk i brystene, vektnedgang 35 kg på 2 1/2 mmd, mistet tenner, håravfall, overgangsalder 20 år gammel, hår i fjeset, tørr munn, mistet pigmenter i huden, bløder sykdom, leversvikt, nyresvikt, hjertesvikt, dårlig hukommelse.. Anonymkode: 9998f...094
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 Paralgin forte: Blir litt ruset av de. Litt fnisete. Vival: Samme som PF. Kortison: Blir KNALLRØD i ansiktet. SERIØST KNALLRØD. Nexium: Får luft som setter seg fast i spiserøret eller noe så det kjennes ut som jeg har en hoggorm som bukter seg inni der. Anonymkode: d0437...305
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå