AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Det er et par ting som kanskje kan tilsi at jeg har dysleksi, men hvordan får jeg dette sjekket? Er det noe jeg tar med fastlegen kanskje? Jeg har alltid hatt problemer med bokstaver som stokker seg og at jeg leser ordene feil, spesielt når jeg leser høyt. Det er et par ord som jeg har oppdaget at jeg helt har missforstått skrivemåten på. Ofte må jeg lese tekster og oppgaver i "feil" rekkefølge for å klare å forstå innholdet og meningen. Likevel har jeg alltid vært en som har lest ganske mye. På skolen var jeg alltid den som leste mest, men det tror jeg var fordi jeg ikke var interessert i noe annet og derfor omtrent bare bruker tid på det. Anonymkode: 6da4c...b12
*Emma* Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Vet ikke hva som er enklest menyen logoped feks kan sette en diagnose
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Kontakt Statped.no og be om hjelp der. Anonymkode: cb9a2...fa7
lillesky Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Ppt hjelper også voksne, så hør med dem hva du skal gjøre eller hvem du skal kontakte. Det er ganske enkelt å utrede for dysleksi. Anonymkode: cc7bc...04c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå